حمله به مواضع تروریستهای تحت حمایت "اسرائیل" +ویدیو

دوشنبه 5 مهر 1395 - 14:10

نیروهای ارتش سوریه، قرارگاه و خودروهای نظامی گروه های مسلحِ تروریستِ مرتبط با رژیم صهیونیستی را در مناطق درعا البلد و حی المحطه، نابود کردند، و به مردم این منطقه سوخت، دارو و مواد غذایی رساندند.

خبرنگار شبکه العالم از سوریه گزارش داد، عناصر مسلح و تروریست، پس از آن که در حومۀ درعا، راهی برای نفوذ نیافتند، در پی راهی برای حمله به پایگاه های نیروهای سوری در شهر درعا بودند که نیروهای سوریه، با شناسایی عناصر آنان در جنوب میدان بصری، به آن ها حمله کرده و خودروهایشان را در میدان الطلایبه و تقاطع الرباعی در منطقه درعا المحطه، و حی الکرکف در منطقه درعا البلد منهدم کردند.

یکی از سربازان ارتش سوریه به خبرنگار شبکه العالم گفت: تک تیراندازان گروه های مسلح، سعی می کنند راه ها را مسدود کنند، اما ارتش سوریه، با صاف کردن خاکریزها و مستقر کردن نیروهای خود در اماکن مناسب و دیده بانی 24 ساعته، همه راه ها را به روی آنان بسته است.

از سوی دیگر، ادارات خدمات رسانی و نهادهای دولتی، به کار خدمت رسانی و امداد به شهروندان درعا ادامه دادند و با توجه به این که این شهر در معرض سخت ترین حملات گروه های مسلح قرار گرفته بود، مردم این شهر، برای ادامه ایستادگی در برابر گروه های مسلح تروریست، بیش از پیش به امکانات اولیه و نیازهای اساسی محتاج شده اند.

"حسن سعید" رئیس واحد سوخت در درعا به خبرنگار شبکه العالم گفت: اکنون به اندازه کافی گازوئیل و گاز در اختیار داریم، اما میزان بنزین موجود در شهر، در حداقل ممکن است. دولت در تلاش است که مشتقات نفتی و مواد اساسی را به ما برساند.

"لؤی مصطفی" رئیس سازمان تجارت داخلی و حمایت از مصرف کننده در درعا نیز گفت: همه مواد غذایی و غیرغذایی در بازارهای شهر فراهم است و خرید و فروش آن ها در مغازه های خصوصی یا سالن های حمایت دولتی از مصرف کننده وابسته به وزارت تجارت داخلی برقرار است و نیاز مصرف کنندگان را در همه سطوح برآورده می کند.

در شهر درعا، فاصلۀ عناصر مسلح تروریست از برخی خیابان ها، در حد چند متر است، اما این مساله نتوانسته است از روحیۀ مردم شهر بکاهد. به طوری که زندگی به صورت طبیعی در درعا جریان دارد و مردم بر مقابله با گروه های مسلح تروریست، پافشاری می کنند.

205

پربیننده ترین خبرها