جنگنده های سعودی بمباران یمن را شدت بخشیدند+فیلم

دوشنبه 5 مهر 1395 - 15:14

جنگنده های سعودی تجاوزات خود را به یمن شدت بخشیدند و به مناطق مختلف این کشور حمله کردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، در جدیدترین حملات جنایتکارانه عربستان به یمن، در استان "اب" 6 نفر شهید شدند.

پیش از این جنگنده های متجاوز ائتلاف سعودی به تعدادی از مناطق یمن حمله کرده بودند که در آن شماری از غیرنظامیان شهید و یا زخمی شدند.

جنگنده های متجاوز سعودی هم اکنون تجاوزات خود را به یمن شدت بخشیده و در این حملات مناطق مختلف استان الجوف را بمباران کردند. در این حملات خسارت های زیادی به خانه ها و مزارع شهروندان وارد شد.

کشته یا زخمی شدن ده ها مزدور مسلح سعودی

از سوی دیگر نیروهای مشترک یمنی به مقابله با حملات نیروهای مزدوران سعودی و ممانعت از پیشروی آنان ادامه می دهند. مزدوران سعودی قصد داشتند به سمت منطقه حام در استان الجوف پیشروی کنند که نیروهای یمنی تلاش آن ها را ناکام گذاشتند که در این درگیری دهها نفر از مزدوران کشته و زخمی شدند.

شهادت  9عضو یک خانواده یمنی در بمباران عربستان

جنگنده های متجاوز سعودی همچنین در حمله هوایی خانه ای را در شهر اب در مرکز یمن هدف قرار دادند. در این حمله 9  شهروند یمنی از یک خانواده شهید شدند. همچنین در حمله هوایی به خودرویی در منطقه شرعب تعز دو شهروند شهید  شدند.

نیروهای مشترک یمنی در واکنش به این تجاوزات، توانستند منطقه حام الاسفل و جبل الکنا را در اطراف منطقه المتون استان الجوف پاکسازی کنند. یک منبع نظامی گفت در این درگیری ها 9 مزدور کشته و دهها نفر زخمی شدند.

حملات توپخانه ای نیروهای یمنی به مزدوران مسلح عربستان سعودی

از سوی دیگر توپخانه ارتش و کمیته های مردمی محل تجمع مزدوران مسلح عربستان سعودی را در منطقه الصبین استان الجوف هدف قرار دادند. یک منبع نظامی یمنی تاکید کرد در این حمله توپخانه ای، شماری از مزدوران کشته و زخمی شدند.

حملات یگان موشکی یمن

یگان موشکی یمن نیز محل تجمع مزدوران را در وادی الربیعه در منطقه صرواح استان مارب هدف قرار داد. ارتش و کمیته های مردمی نیز با موشک های کاتیوشا محل تجمع مزدوران را در اطراف وادی الربیعه در شرق منطقه صرواح هدف قرار دادند. در این حمله شماری از مزدوران کشته و زخمی شدند.

براثر انفجار یک خودروی زرهی مزدوران در منطقه المتن استان الجوف به هنگام تلاش برای پیشروی به سمت پایگاههای ارتش و کمیته های مردمی، شماری از مزدوران سعودی کشته و زخمی شدند.

کشته شدن 4 فرمانده مزدوران مسلح عربستان سعودی

در درگیری ها در جبهه کرش در استان لحج نیز 4 نفر از فرماندهان شبه نظامیان مزدور سعودی کشته شدند. نیروهای یمنی در این منطقه پیشروی کردند.

سرنگونی هواپیمای شناسایی عربستان در صنعا

در اطراف صنعا نیز پدافند هوایی یک فروند هواپیمای شناسایی عربستان را سرنگون کرد. برخی منابع گفتند این هواپیما فرانسوی بود.

نیروهای مشترک یمنی به پایگاه نظامی نهوقه در نجران عربستان نیز یورش بردند و خودروهای آن را منهدم کردند در این حمله نیروهایی که مسئولیت محافظت از این مکان را به عهده داشتند، گریختند.

204 ـ 211

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها