مادر بزرگ فلسطینی عباس را به باد تمسخر گرفت

مادر بزرگ فلسطینی عباس را به باد تمسخر گرفت
شنبه 10 مهر 1395 - 14:11

مادر بزرگ 80 ساله فلسطینی، محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین، را به علت شرکت در تشییع جنازه شیمون پرز، رییس پیشین رژیم صهیونیستی، به باد تمسخر گرفت.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم این پیرزن فلسطینی، اعزام هیئت فلسطینی به ریاست محمود عباس رئیس تشکلات خودگردان برای تشییع جنازه شیمون پرز، جلاد قانا، را به باد تمسخر گرفت.
وی گفت: این اقدام نشان از بزدلی آنان است.

کاربران پایگاه های اجتماعی فیلمی از صحبت های جوان فلسطینی با این مادربزرگ 80 ساله اش را در باره اعزام محمود عباس و هیئت همراه وی برای تشییع جنازه پرز و سخنان این مادربزرگ به اشتراک گذاشته و با یکدیگر دست به دست کردند.
در این فیلم جوان فلسطینی در گفت وگو با مادربزگش خاطرنشان کرد: شیمون پرز دیروز از دنیا رفت، مادربزرگ فورا به وی پاسخ داد: به دَرَک. نوه اش گفت: ابومازن (محمود عباس) برای تسلیت رفته آنجا. مادربزرگ گفت: عباس هم به وی ملحق شود.

مادربزرگ افزود: برای چه برای تسلیت رفته .. تا وقتی خودش مرد اسرائیلی ها برای تسلیت بیایند.

وی این اقدام را ناشی از ترس دانست .
نوه اش گفت: ابومازن از بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، خواسته تا به وی و هیئت همراهش اجازه ورود به اسرائیل را بدهد، مادربزرگ نیز در پاسخ گفت: تف بر او و بر غیرتش. 

مادربزرگ با لحن تندی افزود: این اقدام ناشی از ترس و پستی و رذالت است ، برای این که مسئولان ما مُردند یکی از آنها برای تسلیت بیاید. 

217 ـ 211

پربیننده ترین خبرها