هشدار مسکو به آمریکا درباره حمله نظامی به سوریه

هشدار مسکو به آمریکا درباره حمله نظامی به سوریه
شنبه 10 مهر 1395 - 23:08

العالم ـ سخنگوی وزارت خارجه روسیه به آمریکا هشدار داد که هرگونه تجاوز نظامی مستقیم این کشور به سوریه، پیامدهای فاجعه باری برای خاورمیانه در پی خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، ماریا زاخارووا روز شنبه به شبکه "سنتر تی وی" گفت: حمله مستقیم آمریکا به مقام های دمشق و علیه ارتش سوریه به "تحولات ساختاری هولناک" در خاورمیانه منجر خواهد شد.

سخنگوی وزارت خارجه روسیه افزود: وظیفه من این است که تبیین کنم چرا ماندن در مسیر توافق ها از اهمیت فراوانی برخوردار است؛ زیرا اگر حمله نظامی مستقیم امریکا علیه دمشق و ارتش سوریه آغاز شود، تحولات هولناکی نه فقط برای این کشور بلکه برای تمام منطقه به دنبال خواهد داشت.

سخنگوی وزارت خارجه روسیه  پیش بینی کرد که تغییر نظام حاکم در سوریه به چیزی فراتر از خلأ قدرت بینجامد و آن خلأ سیاسی است که بی درنگ با "میانه روها" پر خواهد شد؛ میانه روهایی که در واقع چیزی جز تروریستهایی از همه نوع و رقم نیستند و درمقابل آنها نمی توان کاری کرد.

وی افزود: ما همه می دانیم که ارتش بعثی عراق در نهایت پایه و اساس گروه تروریستی داعش را تشکیل داد و تمام کسانی که روسیه و ائتلاف بین المللی با آنها مبارزه می کنند، اصل و ریشه آنها به همانجا باز می گردد.

210-211-9

 

پربیننده ترین خبرها