قتل فجیع نوجوان 13 ساله به دست تروریست‌ها (ویدیو)

چهارشنبه 14 مهر 1395 - 19:42

در حالی که چندی پیش تروریست های عضو یک گروه مورد حمایت آمریکا در سوریه یک کودک دوازده ساله را سربریدند، این بار نیز یک کودک سیزده ساله به دست تروریست های سوری به شکل دلخراشی اعدام شد.

به گزارش پایگاه خبری شبکۀ العالم، پایگاه «ترور مانیتور» که اخبار گروه های تروریستی را منتشر می کند، اعلام کرد که گروه تروریستی جُند الأقصی یک نوجوان 13 ساله را در شهر خان شیخون استان ادلب سوریه اعدام کرد.
این سایت آمریکایی نوشت اتهامی که به این نوجوان سوری به نام رامی العمر السیجناوی وارد شده بود، "کفر و انحراف" بود!
عکس رامی قبل و بعد از اعدامش در حالی که آثار شکنجه در بدنش نمایان است، در سایت ترور مانیتور منتشر شده است.


در شبکه های اجتماعی نیز ویدیویی از لحظه اعدام رامی و یک نفر دیگر با شلیک گلوله منتشر شده است. در این ویدیو تجمع شماری از تروریست های مسلح در اطراف دو نفر که یکی از آنان کودک است دیده می شود. در ادامه، یکی از افراد مسلح بیانه ای را دربارۀ اعدام این دو نفر می خواند. پس از آن نیز عناصر مسلح، یکی پس از دیگری، به سوی این دو نفر شلیک می کنند و این کار را تا جان دادن کامل آنان ادامه می دهند.

گروه تروریستی نورالدین الزنکی نیز چندی پیش یک کودک 12 سالۀ فلسطینی را به نام عبدالله عیسی در نزدیکی اردوگاه حندرات شهر حلب با چاقو سر بریدند. اتهام این کودک فلسطینی همکاری با نیروی هوایی ارتش سوریه بود! این گروه تروریستی از حمایت آمریکا ، فرانسه ، انگلیس، ترکیه و عربستان برخوردار است و دولت واشنگتن این گروه تروریستی را جزء گروه های معارض میانه رو سوریه می داند!

  

214

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها