دو تصویر از رهبر کرۀ شمالی که «رازی شخصی» را برملا می‌کند

دو تصویر از رهبر کرۀ شمالی که «رازی شخصی» را برملا می‌کند
يکشنبه 18 مهر 1395 - 20:03

کسب اطلاعات از کره شمالی به خاطر سیستم دیوار آهنین در این کشور آسان نیست اما آگاهی از هر نوع خبر درباره کیم جونگ اون رهبر این کشور بسیار دشوار تر می باشد به خصوص اگر درباره امور شخصی وی باشد که شخصیتش را خدشه دار کند و جنجالی باشد.

به گزارش پایگاه شبکه خبری العالم، اخیرا دو تصویر از کیم جونگ اون رهبر کره شمالی منتشر شد که رسانه های عربی آن را رازی شخصی می دانند، به ویژه پس از آنکه در تصویری مشخص شد که وی چند کیلوگرم وزن کم کرده و لاغرتر از چیزی شده است که مردم پیشتر می دیدند.
پایگاه المرصد گزارش داد، سخنان زیادی پیرامون سلامتی و رژیم غذایی کیم گفته شده و اینکه از مشکلاتی در زمینه وزن رنج می برد. حتی گفته شد که وی به نقرس دچار شده است تا جایی که از عصا برای راه رفتن استفاده می کرد.
این در حالی است که پیشتر اخباری منتشر شده بود که بیان می کرد کیم به خاطر ترس مستمر از ترور، بسیار غذا می خورد.
البته برخی از مطبوعات پیشتر افزایش وزن وی تا 130 کیلوگرم را به این دلیل دانستند که  می کوشید شبیه کیم ایل سونگ پدربزرگش شود، کسی که کره شمالی را بنا نهاد.
روزنامه دیلی میل نوشت که کیم پس از صدور حکم اعدام جانگ سونگ تایک شوهر عمه اش در دسامبر 2013 به خاطر ابتلا به حالت های عصبی بسیار چاق شد؛ چون نگرانی روحی باعث شد اقدام به شرابخواری و زیاده روی در خوردن غذا نماید.   
این روزنامه افزود کیم اواخر 2014 اقدام به عمل جراحی کوچک کردن معده نمود تا مانع اشتهای زیادش به غذا شود.


206
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها