ابراهیم جعفری: دفاع از بسیج مردمی وظیفه همگان است

ابراهیم جعفری: دفاع از بسیج مردمی وظیفه همگان است
سه شنبه 20 مهر 1395 - 14:44

وزیر امور خارجه عراق دفاع از بسیج مردمی (الحشد الشعبی) را باعث افتخار دولت و ملت دانست.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، به نقل از سومریه نیوز، ابراهیم جعفری وزیر امور خارجه عراق روز سه شنبه گفت: دفاع از بسیج مردمی و مقابله با توهین های برخی کشورها به این نیروی مردمی مایه افتخار و وظیفه ملی دولت و ملت عراق است.
وزیر امورخارجه عراق خاطرنشان کرد : تبلیغ قهرمانی ها و فداکاری های بسیج مردمی و ارتش جزء مبانی و اولویت های دستگاه دیپلماسی عراق است.
جعفری در دیدار احمد الاسدی سخنگوی بسیج مردمی به بررسی آخرین تحولات مبارزه با داعش ، آمادگی ارتش برای اجرای عملیات آزادسازی موصل و تبلیغ دستاوردهای بسیج مردمی پرداخت.
جعفری در این دیدار گفت : دستگاه دیپلماسی عراق تبلیغ دستاوردهای بسیج مردمی و ارتش در کنفرانس ها و اجلاس های بین المللی را وظیفه خود می داند.
وزیر خارجه عراق افزود : دستگاه دیپلماسی عراق در همه کنفرانس ها و اجلاس های بین المللی از هیچ تلاشی برای تأمین کمک های بشردوستانه و نظامی دریغ نکرده و با استقرار نظامیان بیگانه در خاک کشور خود مخالفت کرده است.
جعفری مبارزه با داعش را وظیفه همه مردم عراق دانست و تأکید کرد: مبازه با تروریست های داعشی وظیفه و مسئولیت همه مردم عراق است و جهان امروز به خوبی می داند که بسیج مردمی چه نقش مهمی در آزادسازی شهرهای عراق ایفاء می کند.
الاسدی نیز در این دیدار گفت : نیروهای قهرمان بسیج مردمی به مبارزات پیروزمندانۀ خود تا پاکسازی سراسر خاک عراق از تروریست ها ادامه خواهند داد.

214

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها