العامری به اردوغان: از سرنوشت داعش عبرت بگیر!

العامری به اردوغان: از سرنوشت داعش عبرت بگیر!
چهارشنبه 21 مهر 1395 - 08:59

هادی العامری از رهبران بسیج، هشدار داد "هر کس به حاکمیت عراق متعرض شود، همان بلایی را سرش می آوریم که بر سر داعش آوردیم".

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، هادی العامری، در مراسم روز تاسوعای حسینی که سازمان بدر، در کاظمین برگزار کرده بود، گفت: کسانی که به فکر تعرض به حاکمیت عراق هستند، خیال خام در سر می پرورند و تجربۀ برخوردِ ما با داعش توانمندی ما را ثابت کرده است، بنابراین هر کس دوست دارد، می توان شانس خورد را امتحان کند.

دبیرکل سازمان بدر خاطر نشان کرد: عراق، در برابر کسانی که چشم طمع به آن دوخته اند، خواهد ایستاد، زیرا ما در مسیر حسین خواهیم ماند و هر سال، در عاشورا، درس پایداری و پایداری تا تحقق پیروزی نهایی را مرور خواهیم کرد تا زمانی که همبستگی و شکوفایی، سراسر عراق را فرابگیرد.

العامری افزود: پیش از این، همه گمان می کردند که داعش، سلطۀ خود را بر همه اراضی عراق گسترده است، اما فتوای مقدس آیت الله سیستانی و لبیکِ جوانان صبور و مجاهد عراقی با دست های خالی و قلب های آکنده از ایمان، به آزادی اراضی عراق یکی پس از دیگری منجر شد و امروز تا بیرون راندن داعش از خاک عراق، تنها سه جنگ باقی مانده است؛ نینوا، الحویجه و شمال حدیثه تا بتوانیم به القائم برسیم.

این اظهارات العامری، واکنشی به اظهارات اخیر رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه ضد حیدر العبادی است. اردوغان دیروز خطاب به العبادی گفت: تو در حد و سطح من نیستی و ما هر کاری بخواهیم می کنیم و تو باید این را بدانی و حد و حدود خودت را بشناسی.

العبادی در واکنش به این اظهارات اعلام کرد: دولت عراق بر آزادسازی اراضی خود اصرار دارد، و این کار را با عزم راسخِ مردانمان عملی خواهیم کرد نه با چت از طریق اسکایپ.

205

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها