با دیدن این فیلم چم و خم پارک کردن خودرو را یاد بگیرید

چهارشنبه 21 مهر 1395 - 22:36

هرچند که شلوغی خیابان‌ها بویژه در کلان شهرها، شهروندان را هنگام پارک خودرو با مشکل جدی مواجه کرده است اما راهکارهایی برای مقابله با این مشکل وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، یافتن مکان مناسب برای پارک خودرو بویژه در کلان شهرها، از جمله مشکلاتی است که رانندگان همواره با آن مواجه هستند، اما برای پارک خودرو در مکان های کوچک توجه به برخی اصول می تواند راهگشا باشد و راننده را برای پارک خودرو در خیابان های پرازدحام یاری کند.

بر اساس این گزارش، هنگام یافتن مکان مورد نظر در میان دو خودرو برای پارک در خیابان ابتدا باید به خودروهای پشت سری بفهمانیم که قصد توقف داریم و بعد از مطمئن شدن از امکان پارک خودرو میان دو خودروی پارک شده، پس از جلو رفتن به میزان لازم، فرمان برگشت به عقب را اجرا کنیم تا جایی که پنجره عقبی خودروی ما در موازات انتهای خودروی پارک شده قرار گیرد.

پس از این اقدام باید فرمان خودرو به طور کامل به سمت راست چرخانده شود و در تمام این مراحل ضروری است که آینه ها را برای اطمینان از عدم برخورد با دیگر خودروها کنترل کنیم.

در مرحله بعد باید فرمان خودرو را به طور کامل در جهت عکس بچرخانیم و در عین حال فاصله خود را با جدول و خودروهای عقب و جلو رعایت کنیم.

213-9

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها