راحت ترین صندلی های هواپیما کجا قرار گرفته اند؟

راحت ترین صندلی های هواپیما کجا قرار گرفته اند؟
جمعه 23 مهر 1395 - 17:43

شرکت هواپیمایی "جت بلو" امریکا در باره راحت ترین صندلی هواپیما توضیحات قابل توجهی ارائه کرده که بخصوص برای عاشقان سفر، کارآمد است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از سایت خبری "24" ، کریستین خلبان این شرکت گفته است بهترین و راحت ترین صندلی هواپیما، صندلی هایی هستند که جلوتر از قسمت بال های هواپیما یا مقابل کابین خلبان قرار دارند.
او می گوید صندلی هایی که با فاصله زیاد، جلوتر از بال هواپیما قرار دارند، راحت تر هستند زیرا موتورهای هواپیما در زیر بال ها قرار دارند و لذا صندلی هایی که در قسمت عقب و نزدیک بال هواپیما تعبیه شده اند به دلیل نزدیک بودن به موتور و سر و صدای زیاد، بیشتر باعث ناراحتی و سرگیجه می شوند. بنابراین بدترین و ناراحت ترین صندلی ها، آنهایی هستند در قسمت دم هواپیما قرار گرفته اند.
این خلبان تأکید می کند که وقتی روی صندلی های عقب می نشینید مثل این است که نزدیک بلندگو نشسته باشید البته صندلی های کنار پنجره بیش از سایر صندلی ها در معرض سرو صدا قرار دارند.
به گفته سایت انگلیسی "میرور"، با اینکه صندلی های رو به رو کابین خلبان آرام ترین و راحت ترین صندلی ها هستند اما همین صندلی ها برای کودکان شیرخوار، همیشه صندلی های امنی نیستند اما به هر حال راحت تر و بهترند. مزیت دیگر این صندلی ها، این است که به هنگام توزیع غذا، اولین بسته ها به این صندلی ها می رسند.
برخی شرکت های هواپیمایی با علم به این موضوع که مسافران به دنبال راحت شدن از سر و صدای موتور و زوزه باد هستند، به هنگام رزو صندلی های برتر ، 13 درصد بیشتر از سایر صندلی ها پول می گیرند.

208-9

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها