کلینتون از ترامپ پیش افتاد

کلینتون از ترامپ پیش افتاد
پنج‌شنبه 29 مهر 1395 - 11:18

العالم- شبکه تلویزیونی سی ان ان با انتشار نتایج نظرسنجی در باره ترامپ و کلینتون، گزارش کرد که بعد از سومین مناظره انتخابات ریاست جمهوری امریکا، کلینتون با 52 درصد برنده مناظره بوده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، براساس نظرسنجی شبکه تلویزیونی 'سی ان ان' که یک ساعت پس از خاتمه سومین و آخرین مناظره منتشر شد، هیلاری کلینتون نامزد حزب دمکرات با 52 درصد آرا برنده مناظره شده است.

سومین و آخرین مناظره دو نامزد احزاب دمکرات و جمهوریخواه بامداد امروز پنجشنبه برابر با 29 مهرماه در دانشگاه 'نوادا' لاس وگاس برگزارشد.

بنابر نظرسنجی سی ان ان، دونالد ترامپ نامزد حزب جمهوری خواه دراین نظرسنجی 39 درصد آرا را به دست آورد.

در این نظرسنجی که بطور مشترک ازسوی شبکه تلویزیونی سی ان ان و موسسه نظرسنجی ORC انجام شد، در پاسخ به این پرسش که کدام یک از دونامزد برای ریاست جمهوری آمریکا آمادگی بهتری دارد، هیلاری کلینتون با 59 درصد در برابر 35 درصد دونالد ترامپ، گزینه برتر دراین نظرسنجی است.

این نظرسنجی همچنین نشان داد که ترامپ با 60 درصد آرا ، نامزدی بوده که بیشترین حمله را به رقیب خود داشته ، درحالی است که دراین مورد هیلاری کلینتون تنها 23 درصد را به خود اختصاص داده است.

همچنین درپرسشی دراین باره که آیا حملات ترامپ به رقیب دمکرات خود درست بوده است 55 درصد پاسخ مثبت داده و 43درصد نیز پاسخ منفی دادند.

همین پرسش درمورد هیلاری کلینتون نیز مبنی براینکه آیا حملات وی علیه رقیب جمهوریخواهش دراین مناظره درست بوده، مطرح شد که ، 63درصد آنرا درست دانسته و 34 درصد نیز این موضوع را نادرست دانسته اند.

هیلاری کلینتون در دو مناظره قبلی هم براساس نظر سنجی سی ان ان برنده اعلام شده بود.

سومین و آخرین مناظره دو نامزد ریاست جمهوری بدون دست دادن آغاز و خاتمه یافت.

سه هفته دیگر تا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که قرا راست هشتم ماه نوامبر برابر یا 18 آبان ماه برگزار شود، زمان باقی است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها