تروریست‌ها در شرق دمشق قلع و قمع شدند

تروریست‌ها در شرق دمشق قلع و قمع شدند
جمعه 30 مهر 1395 - 20:19

ارتش سوریه حملۀ شدید تروریست‌ها را در جبهۀ جوبر در شرق دمشق خنثی کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، یک منبع نظامی که خواست نامش فاش نشود در گفت و گو با تارنمای روسیاالیوم گفت: «صبح امروز (جمعه) برخی از خطوط تماس در جبهۀ جوبر از چند جهت مورد حملۀ سخت تروریست ها قرار گرفت اما ارتش سوریه موفق شد آن را خنثی کند که در نتیجه تعداد زیادی از آنها کشته شدند و بقیه نیز وادار به فرار شدند».

وی افزود: توپخانۀ ارتش در این محورها، تروریست ها و خطوط پشتیبانی آنان را هدف قرار داد. این حملات به کشته شدن دهها تن از تروریست ها منتهی شد که جسد برخی از آنها هنوز در محورهای درگیری باقی مانده است».

حمله ناکام تروریست ها به غوطه با استفاده از تونل های مخفی
پایگاه های تبلیغاتی وابسته به تروریست های غوطۀ دمشق نوشتند که این حمله توسط گردان "فیلق الرحمن" انجام شد که تعدادی از عناصر آن از طریق یک تونل به سمت محور پستخانه-میدان زبلطانی نفوذ کردند اما عملیات با موفقیت انجام نشد.

هم زمان تروریست ها نیز با حملات خمپاره ای، مناطق مسکونی شرق دمشق را در نزدیکی خطوط تماس در بازارهای الهال، زبلطانی و العباسیین هدف قرار دادند که خسارات مالی به بار آورد اما تلفاتی در پی نداشت. حملات تروریست ها به گونه ای بود که ساکنان مرکز و شرق پایتخت هم صدای حملات توپخانه و تیربار سنگین گروه های تروریستی را شنیدند.

فعالان شبکه های اجتماعی در غوطۀ شرقی، حملۀ صبح امروز فیلق الرحمن را انتحاری نامیدند و دلیل آن را تلاش این گردان برای نفی اتهام گروه های رقیب مبنی بر سرگرم بودن جنگ داخلی اعلام کردند.
گفتنی است چند شهر در غوطۀ شرقی شاهد تظاهراتی بود که خروج گروه های مسلح را از مناطق مسکونی خواستار شدند. آخرین تظاهرات دیروز، پنجشنبه، در زملکا بود که تظاهرکنندگان هدف تیراندازی قرار گرفتند.

202 ـ 211

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها