برنامه 100 روزه ترامپ برای مهاجران و زنان شاکی!

برنامه 100 روزه ترامپ برای مهاجران و زنان شاکی!
يکشنبه 2 آبان 1395 - 10:36

دونالد ترامپ نامزد حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت که در صورت پیروزی، 2 میلیون مهاجر غیرقانونی و مجرمان را ظرف یکصد روزِ اولِ ریاست جمهوری از آمریکا اخراج خواهد کرد. وی همچنین زنانی که او را به تجاوز متهم کرده‌اند، تهدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از سایت عربی "بی.بی.سی"، این امر در واقع تلاش تیم مبارزاتی ترامپ برای بهبود وضعیت او در انتخابات ماه جاری میلادی است زیرا وی از همه مناظره‌ها در طول ماههای اخیر بازنده بیرون آمده است.
ترامپ در هفته گذشته فقط توانست اختلاف خود با هیلاری کیلنتون رقیب دموکرات در نظرسنجی ها را به 4 درصد کاهش دهد.
با این وجود، اکثر نظرسنجی ها حکایت از آن دارد که ترامپ به سوی باختن کارزار انتخاباتی به نفع کلینون حرکت می کند.
"جلوگیری از تبدیل شدن مسئولان سابق کاخ سفید به اهرم های فشار بعد از پایان خدمت آنها، محدود کردن تعداد دوره هایی که افراد می توانند در کنگره عضویت داشته باشند، لغو همه اموالی که قرار است به برنامه ویژه سازمان ملل برای مبارزه با تغییرات آب هوایی داده شود، و واریز آن به صندوق ویژه اصلاح ساختار زیربنایی آمریکا" از جمله تعهدات ترامپ بعد درصورت رئیس جمهور شدن می باشد.
"آغاز فوری برنامه اخراج بیش از دو میلیون از مهاجران و مجرمان، و ندادن ویزای ورود به آمریکا برای شهروندان کشورهایی که از استرداد شهروندان آمریکایی سرباز می زنند" ، از دیگر تعهدات ترامپ است.
ترامپ این تعهدات را در سخنرانی خود در قالب کارزار انتخاباتی مطرح کرد و گفت که علیه زنانی که وی را متهم به تجاوز جنسی کرده‌اند، شکایت خواهد کرد زیرا آنها "دروغ گو" هستند.
نامزد حزب جمهوری خواه با انتقاد از رسانه‌های گروهی آمریکا گفت که این رسانه ها به طور ناعادلانه مبارزه انتخاباتی او را با هدف کمک به رقیب دموکراتش پوشش می دهند.
وی در جمع طرفدارانش گفت: آنها تلاش می کنند تا صدای من و صدای آمریکایی ها را خفه کنند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها