قرعه کشی 2 داعشی برای منفجر شدن! +ویدیو

يکشنبه 2 آبان 1395 - 12:18

داعش، ویدیویی را از قرعه کشی 2 تن عناصر این گروه تروریستی برای انجام عملیات انتحاری منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، این دو تروریست که یکی تونسی و دیگری سوری است در یکی از مناطق تحت کنترل داعش در حلب برای انجام عملیات انتحاری قرعه کشی کردند.
سایت وطن تأکید کرد که پس از اختلاف این دو تروریست داعشی برای انجام عملیات، یکی دیگر از عناصر قفقازی داعش پیشنهاد کرد که قرعه کشی کنند.
تروریست تونسی در این قرعه کشی برنده شد و مسؤولیت اجرای حمله انتحاری را برعهده گرفت.

ابولقمان تونسی پس از آنکه متوجه شد در این قرعه کشی برنده شده است، بسیار شادمان شد.
عناصر گروه تروریستی داعش به دلیل آنکه تحت تأثیر تفکرات انحرافی و افراطی وهابی قرار دارند، معتقدند باید کسانی را که به وهابیت اعتقادی ندارند به قتل برسانند، و اگر در این راه کشته شوند با پیامبر ملاقات خواهند کرد و حوری های بهشتی در انتظار آنان خواهند بود!
داعش ساخته و پرداخته سرویسهای اطلاعاتی و جاسوسی آمریکایی و اسرائیلی است و تفکرات آن برخاسته از وهابیت است؛ "ابوبکر بغدادی" سرکرده اصلی گروه تروریستی داعش در دوران حضور اشغالگران آمریکایی در عراق، در زندان بوکا در اختیار آمریکایی ها بود. با ایجاد این گروه شمار قابل توجهی از افراطی‌ها از کشورهای مختلف حتی آمریکا و کشورهای اروپایی، در سایه سکوت مقامات آن کشورها و با همکاری سرویسهای اطلاعاتی غربی و همپیمانان آنها در منطقه به راحتی توانستند به این گروه تروریستی ملحق شوند. اما اکنون بازگشت این تروریستها به یکی از بزرگترین مشکلات کشورهای غربی تبدیل شده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها