کرملین به جداسازی مخالفان "میانه‌رو" خوشبین نیست

کرملین به جداسازی مخالفان
دوشنبه 3 آبان 1395 - 20:31

سخنگوی رئیس جمهور روسیه تاکید کرد که نسبت به امکان جداسازی میان مخالفان موسوم به میانه‌رو در سوریه و تروریست‌های حلب خوشبین نیست.

به گزارش پایگاه خبری العالم، دیمیتری پسکوف گفت: «هنوز میان گروه های تروریستی و گروه هایی که مخالفان میانه رو خوانده می شوند، جداسازی انجام نشده و این موضوع، سؤال هایی دربارۀ این که آیا به طور کلی این کار امکان پذیر است یا نه، ایجاد می کند».
پسکوف خاطرنشان کرد ادامۀ بمباران ناظران در داخل گذرگاه ها توسط تروریست ها و حمله به مهم ترین خطوط انسانی و در درجۀ اول جادۀ کاستیلو به آتش بس و فرایند کمک رسانی به مناطق جنگ زده و حل بحران سوریه کمکی نکرد.
وی در همین حال، در پاسخ به این سوال که آیا می توان این اظهارات او را به معنای عدم امکان از سر گیری آتش بس انسانی در حلب پیش از جداسازی میان تروریست ها و نیروهای مخالف میانه رو ارزیابی کرد؛ گفت: «من این را نگفتم و این درک از اظهارات من اشتباه است. دربارۀ جزئیات هم می توانید از نظامیان ما سؤال کنید».
سرگئی ریابکوف، معاون وزیر خارجۀ روسیه نیز امروز اعلام کرد که آتش بس انسانی در حلب روز شنبه به پایان رسیده و موضوع از سر گیری آن در حال حاضر مطرح نشده است.
وی طرف های حامی گروه های تروریستی در سوریه را به عدم پایبندی به تعهدات مرتبط با حل و فصل بحران این کشور متهم و تأکید کرد که مسکو و دمشق هنوز به تعهدات خود در این زمینه پایبند هستند.

7- 202
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها