تازه‌ترین دستاوردهای ارتش سوریه در برابر تروریست‌ها+ویدیو

دوشنبه 3 آبان 1395 - 21:07

دمشق، (العالم)- ارتش سوریه و نیروهای مسلح سوریه، کنترل کامل منطقه "تله بازو" در جنوب غربی دانشکده های نظامی حلب را به دست گرفتند و حمله تروریست‌ها در این منطقه را ناکام گذاشتند.

به گزارش پایگاه خبری العالم، ارتش و نیروهای مسلح سوریه ضمن آزادسازی کامل منطقه تله بازو در جنوب غربی دانشکده های نظامی در حلب و ناکام گذاشتن حمله تروریست های تکفیری در این منطقه، چندین مزرعه را در حومه شهرک های خان الشیح و زاکیه در غوطه غربی دمشق آزاد کردند.

براساس این گزارش نیروهای ارتش سوریه با چند فروند  موشک هدایت شونده، تانک ها و خودروهای نظامی و زرهی تروریست ها را در اطراف دانشکده های نظامی حلب منهدم کردند که در نتیجه آن شماری از تروریست ها کشته و زخمی شدند.

ناکامی حمله تروریست ها در جنوب حلب
نیروهای ارتش سوریه همچنین حمله تروریست های تکفیری به گردان هوایی ارتش در جنوب شهر حلب را ناکام گذاشتند.

براساس این گزارش ارتش و نیروهای مسلح سوریه، اردوگاه های آموزشی، مواضع و تجهیزات نظامی گروه های تروریستی تکفیری را در حومه جنوب و غرب حلب منهدم کردند.

ارتش سوریه در ادامه پیشروی های خود در چند عملیات هوایی در غوطه غربی ریف دمشق، بخشی از مزارع را از دست تروریست ها آزاد کردند.

هلاکت شماری از داعشی ها در دیرالزور
به گفته منابع نظامی سوری، در عملیات نظامی ارتش و نیروهای نظامی سوریه در حومه دیرالزور، بیش از 50 عنصر تروریستی  داعش به هلاکت رسیدند و شش خودروی نظامی مجهز به مسلسل سنگین وابسته به این تروریست ها منهدم شد.

براساس این گزارش ارتش و نیروهای مسلح سوری در عملیاتی ویژه در شمال و شرق حمص، شماری از تروریست‌های تکفیری را به هلاکت رساندند و تجهیزات و خودروهای نظامی آنها را منهدم کردند.

213

پربیننده ترین خبرها