کویتی‌ها یک شهر اروپا را "اشغال" کردند! +ویدیو

سه شنبه 4 آبان 1395 - 04:29

در کشور بوسنی شهری عرب‌نشین وجود دارد که بوسنیایی‌ها و صرب‌ها در فصل تابستان حق ندارند وارد آن شوند.

به گزارش پایگاه خبری العالم، یک سایت اینترنتی اعلام کرد، شهری در بوسنی به نام "Resort Osenik" وجود دارد که مالک همه منازل آن عرب هستند و بوسنیایی‌ها و صرب‌ها در فصل تابستان حق ورود به آن را ندارند.

سایت انترنتی بیزنس اینفو در گزارشی نوشت: این موضوع مربوط به روستایی می شود که دیوارهای بلند آن را از هرطرف احاطه کرده اند و دستگاه های امنیتی ویژه از آن محافظت می کنند؛ این روستا در منطقه هادزیچی در نزدیکی سارایوو قرار دارد.

به نوشته این سایت مالکان منازل این شهرک همگی عرب هستند و تمایلی به درآمیختن با اهالی اصلی این منطقه، ندارند. آنها لباس، رفتار و راه و روش خاص خود را دارند و نمی خواهند کسی وارد زندگیشان شود یا با چشم غریبه به آنها نگاه کند.

این شهر برای ساکنانش، شهری رویایی و ایده آل است و آنها گویی در وطن خود زندگی می کنند و تنها تفاوت این شهر با کشورشان، فراوانی سرزمین های سرسبز اطرافشان است.

"اسپوتنیک" نوشت: عرب ها فصل تابستان را که هوا دلپذیر است در این شهر می گذرانند. منازل این روستا با پرداخت مبالغ 150 تا 160 هزار یورو خریداری شده است.

نکته جالب توجه این که منازل این شهر در بازار بوسنی معامله نمی شود بلکه فروش آن از طریق تلویزیون کویت (کشوری که صاحبان این منازل از آنجا آمده اند)، صورت گرفته است.

ساخت و ساز منازل این شهرک سال 2013 آغاز گردید و اکتبر سال گذشته افتتاح شد، اما جزئیات وضعیت آن به تازگی منتشر شده است.

 

213

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها