ترفند صهیونیستها برای فراموشی یک خاطرۀ تلخ

ترفند صهیونیستها برای فراموشی یک خاطرۀ تلخ
سه شنبه 4 آبان 1395 - 14:26

یادآوری شکست مفتضحانه رژیم صهیونیستی در جنگ 33 روزه مانند کابوسی هولناک ذهن صهیونیستها را پریشان می کند. اما رسانه های رژیم اشغالگر برای محو خاطره تلخ این شکست، افسانه "شلداگ" ( پرنده ماهیخوار ) را برای مخاطبان روایت می کنند.

به گزارش پایگاه خبری العالم، تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارشی از مانور اخیر واحدهای کماندوهای رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی فلسطین پخش کرد.
گزارشگر شبکه یک تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره گفت: "عملکرد یگانهای کماندو نیروی هوایی ارتش اسرائیل، از درسهای جنگ اکتبر است. از آن زمان تا کنون این یگان در عملیات مختلف محرمانه و علنی حضور داشته."
وی افزود: "چهل سال از تاسیس یگان شلداگ واحد کماندو وابسته به نیروی هوایی ارتش می گذرد."

"موکی بتسار" فرمانده یگان شلداگ در این باره گفت: "پس از جنگ اکتبر، برای تاسیس یگان کماندو نیروی هوایی تصمیم جدی اتخاذ کردم."
وی افزود: "مأموریت این یگان انجام عملیات ویژه در عمق اراضی دشمن است. شلداگ پرنده ای است که ناگهان از آسمان فرود آمده و طعمه خود را غافلگیر می کند و با خود به آسمان می برد."
بتسار اظهار داشت: "راهبرد این یگان بر مبنای عنصر غافلگیری دشمن طراحی شده است."
گزارشگر تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: "در مانور اخیر یگان کماندو نیروی هوایی، نیروهای شلداگ سناریو یورش به سازه امنیتی در قلب اراضی دشمن را به اجرا گذاشتند."
وی افزود: "یگان شلداگ در این عملیات به سه بخش تقسیم می شود. بخشی از این نیروها با عملیات هوایی به ساختمان امنیتی دشمن یورش می برند و گروه دوم از راه زمین وارد ساختمان شده و سایر بخشهای ساختمان را تصرف می کنند، و بخش سوم نیروها که وظیفه آنها دشوارتر است، در محلی دورتر عملیات امداد رسانی به نیروها در صورت پیچیده و طولانی شده عملیات را برعهده  می گیرند."
گزارشگر صهیونیست گفت: "از وظایف این یگان جمع آوری اطلاعات محرمانه ای است، که جمع آوری آنها از راه دو میسر نیست."
وی مدعی شد: "برخی منابع بیگانه از عملیات ویژه  این یگان در خاک عراق در جریان جنگ خلیج فارس خبر دادند. یگان شلداگ همچنین به حزب الله گوشزد می کند که امنیت داخلی لبنان از حملات غافلگیرانه این یگان مصون نیست."
 

پربیننده ترین خبرها