عقب نشینی عناصر داعش از بخشی از ساحل دجله

عقب نشینی عناصر داعش از بخشی از ساحل دجله
سه شنبه 4 آبان 1395 - 17:22

العالم - یک منبع محلی در استان نینوا روز سه شنبه گزارش کرد که یکی از مهم ترین گردان های عناصر ویژه گروهک تروریستی داعش به طور ناگهانی از ساحل سمت چپ شهر موصل به سمت بخش قدیمی شهر در ساحل سمت راست رودخانه دجله عقب نشینی کردند. ا

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، منابع محلی عراقی در همین حال ابراز تردید می کنند که سرکرده های این گروهک همچنان در این بخش از شهر مخفی شده باشند.

سایت عراقی السومریه نیوز به نقل از این منبع عراقی نوشت شماری از عناصر "جیش العسره" که از مهم ترین گردان های ویژه داعش است به طور ناگهانی از ساحل سمت چپ دجله در شهر موصل عقب نشینی و مسئولیت استقرار در پست های امنیتی این بخش از شهر را به عناصر مسلح دیگر داعش واگذار کردند.

این منبع که خواست نامش فاش نشود گفت: عناصر "جیش العسره" به طور مشخصی به کوچه های بخش قدیمی شهر در ساحل سمت راست موصل منتقل شده اند. از سوی دیگر درباره حضور سرکرده های دارای اهمیت داعش در این بخش از شهر تردیدهایی وجود دارد.

یک منبع دیگر در استان نینوا روز دوشنبه اعلام کرده بود تشکیلات داعش اقدام به بمب گذاری پل ها و خیابان های اصلی سمت چپ شهر موصل نموده است و با نزدیک شدن نیروهای عراقی، بیشتر عناصر مسلح این گروهک به سمت چپ شهر عقب نشینی کرده اند.

از سوی دیگر "سرلشکر ستاد عبدالغنی الاسدی" رئیس دستگاه مبارزه با تروریسم دیروز دوشنبه در این باره گفت: نیروهای امنیتی، بخش های مهمی از حومه موصل را پاکسازی کرده و به فاصله پنج تا شش کیلومتری این شهر رسیده اند.

216-9

پربیننده ترین خبرها