آیا فضایی‌ها 250 هزار سال قبل به زمین آمده بودند؟ ویدیو

چهارشنبه 5 آبان 1395 - 09:11

قطعه‌ای فلزی در رومانی که قدمت آن به 250 هزار سال قبل می رسد، بحث و جدل فراوانی را بین کارشناسان درباره احتمال سفر موجودات فضایی به زمین به وجود آورده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، این قطعه فلزی که گویا دست ساز می باشد در سال 1973 در رومانی کشف شد.
از زمان کشف این قطعه که از ترکیب 12 فلز تشکیل شده و 90 درصد آن آلومینیوم است، آزمایشهای بسیاری بر آن انجام شده. به گفته کارشناسان، قدمت این قطعه فلزی به 250 هزار سال قبل می‌رسد.

روسیا الیوم خاطرنشان کرد، کارشناسان تأکید دارند که بشر تا 200 سال قبل قادر به تولید آلومینیوم نبود، به همین دلیل کشف یک قطعه آلومینیومی که مربوط به 250 هزار سال قبل بسیار قابل توجه است.
این قطعه در سال 1973 به همراه سه قطعه دیگر در کرانه رود "موریس" در منطقه ای نزدیک به شهر Aiud در عمق 10 متری زمین کشف شد.

کارشناسان پس از بررسی‌های دقیق دریافتند که دو قطعه از اشیاء کشف شده از استخوانهای پستانداران منقرض شده می‌باشند که هشت تا 10 هزار سال قبل روی زمین زندگی می کردند؛ اما قطعه سوم فلزی و دست ساز می باشد.
طول قطعه فلزی کشف شده 20 سانتیمتر و عرض آن 12.5 سانتیمتر به قطر 7 سانتیمر است. برخی کارشناسان معتقدند که این قطعه مربوط به فضایی هایی است که سالهای دور به زمین سفر کرده بودند.

یک کارشناس محلی به نام "میهای وینتبر" اعتقاد دارد که قطعه فلزی مذکور قسمتی از هواپیماهای آلمانی در دوران جنگ جهانی دوم است؛ با این حال به گفته برخی کارشناسان، این نظریه نمی تواند عمر واقعی این قطعه قدیمی را توجیه کند.
این قطعه فلزی باستانی اکنون در موزه تاریخ شهر "کلوژ نپوکا" در رومانی نگهداری می شود و کارشناسان هنوز توضیحی دربارۀ ماهیت آن ندارند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها