8 هزار موشک آماده شلیک در کشور وجود دارد

گزینه نظامی در مقابل ایران حتی زیر میز هم قرار ندارد

گزینه نظامی در مقابل ایران حتی زیر میز هم قرار ندارد
پنج‌شنبه 6 آبان 1395 - 20:45

مشاور عالی فرمانده سپاه با اشاره به پیشرفت‌های نظامی کشورمان در سال‌های اخیر گفت: امروز 8 هزار موشک آماده شلیک در کشور وجود دارد بنابراین هر متجاوزی که قصد تعدی و تجاوز به ما را داشته باشد با جواب سخت و دندان‌شکنی مواجه خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم ، سردار حسین دقیقی در یادواره 110 شهید دهستان ترک شرقی ملایر در مسجد جامع روستای طجر علوی ضمن تجلیل از مقام ایثارگران و شهدا اظهار داشت: ملت ایران بعد از گذشت سه دهه از جنگ تحمیلی همواره قدردان شهدا بوده و ادامه‌دهنده راه آنها هستند.

وی برگزاری یادواره‌های شهدا را نوعی قدرشناسی از ایثار و مجاهدت آنها دانست و با بیان اینکه شهدا مشعل نورانی هدایت هستند، گفت: باید از نور معنوی شهدا در امور زندگی بهره ببریم.

مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران، شهدا را الگویی برای کشورهای منطقه دانست و گفت: کشور ما با راهبرد امام و خط رهبری امروز به عنوان الگویی برای سایر کشورهای منطقه تبدیل شده است.
وی تصریح کرد: کشورهای منطقه با الگوگیری از انقلاب اسلامی دریافته‌اند که باید در برابر سران استکبار برخیزند و ندای مقاومت و آزادی را سر دهند.

سردار دقیقی با اشاره به اینکه دشمنان اسلام و انقلاب امروز از هر نوع ابزار و فکری برای انحراف جوانان استفاده می‌کنند افزود: ادامه راه شهدا، راه نجات نسل جوان در برابر انحرافات و ابزارهای انحرافی دشمن است.

وی انتقال پیام شهدا را وظیفه مسؤولان فرهنگی کشور برای نسل امروز دانست و افزود: باید با تشکیل کانون فرهنگی در مساجد با همکاری روحانیت اصل پیام شهدا به نسل جوان منتقل شود.

مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران با اشاره به مشکلات دوران قبل از انقلاب و سلطه دشمن بر کشور ما گفت: بسیاری از مشکلات بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در کشور حل شده است.

وی با بیان اینکه در دوران انقلاب اسلامی، تجربیات گران‌بهایی برای مقابله با استکبار به دست آمده است، تصریح کرد: امروز تجربیات انقلاب در راستای ایستادگی در برابر دشمنان، در حال تکرار در دیگر نقاط دنیاست.

سردار دقیقی با بیان اینکه روند مقاومت در دنیای اسلام با توجه به این تجربیات، رشد سریع داشته است، گفت: تجربیات جنگ در کردستان امروز در سوریه تکرار می‌شود.

وی با بیان اینکه در آن زمان مارکسیست‌ها با علامت داس و چکش جلو آمدند و امروز با آرم «لا اله الا الله» جلو آمده و جنگ بین شیعه و سنی را راه انداخته‌اند، به جنایات داعش در کشورهای اسلامی پرداخت و گفت: اینها چگونه خود را جزو اسلام می‌دانند؟

مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران یادآور شد: کجای دین اسلام اجازه جهاد نکاح و بریدن سر انسان‌های بیگناه را داده است؟

وی با بیان اینکه داعش 270 انسان بی‌گناه را در یک روز سر می‌برد، این گروهک تروریستی را زاییده استکبار دانست و افزود: استکبار داعش را برای مقابله با جریان بیداری اسلامی خلق کرد تا انقلاب‌های اسلامی در موضع تدافعی قرار گیرند.
 

منبع : فارس

پربیننده ترین خبرها