سردار سمایی، آسمانی شد

سردار سمایی، آسمانی شد
پنج‌شنبه 6 آبان 1395 - 23:50

یکی از سرداران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دفاع از حریم اهل بیت (علیهم السلام) در سوریه به شهادت رسید.

سردار غلامرضا سمایی که از رزمندگان جنگ تحمیلی بود، دیروز در راه دفاع از حرم حضرت زینب و مبارزه با تروریست‌ها به شهادت رسید.

سردار غلامرضا سمایی از یادگاران دفاع مقدس و از سبز پوشان سپاه خمینی کبیر(ره) که برای عملیات مستشاری و دفاع از حرم عقیله بنی ­هاشم عازم سوریه شده بود روز چهارشنبه 5 آبان 95 به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

غلامرضا سمائی فیض ­آبادی، متولد سال 1338 در تربت حیدریه بود. وی با آغاز حرکت حضرت امام خمینی(ره) برای سرنگونی رژیم طاغوت جزو انقلابیون تربت حیدریه بود و با حضور در راهپیمایی­ ها و پخش اعلامیه در این حرکت مردمی، دِین خود را ادا کرد.

با آغاز جنگ تحمیلی با عضویت بسیجی به جبهه ­های حق علیه باطل اعزام شد و در ادامه به عضویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آمد.
شهید سمایی مسئولیت­ هایی همچون مسئول بسیج شهرستان تربت حیدریه، مسئول اطلاعات سپاه شادگان اهواز، مسئول اطلاعات و فرمانده آتشبار گردان توپخانه، مسئول اطلاعات گروه توپخانه و موشکی 61 محرم، مسئول عملیات گروه توپخانه 61 محرم، مسئول گروه توپخانه لشکر 5 نصر، معاون هماهنگ کننده قرارگاه ثامن ­الائمه(ع)، مسئول عملیات قرارگاه ثامن ­الائمه(ع) سپاه در شرق کشور را در کارنامه خود دارد.

این شهید والامقام در روز بعد از شهادت سردار شهید محسن قاجاریان به صورت افتخاری و به عنوان مسئول آموزش دو واحد درسی آشنایی با دفاع مقدس با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان رضوی همکاری داشت.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها