ویدیو؛ فرار تروریست‌ها از موصل با ریش‌های تراشیده

جمعه 7 آبان 1395 - 01:10

موصل، العالم ـ با ادامه پیشروی نیروهای مشترک عراق به سمت شهر موصل و آزادسازی روستاها و شهرهای بیشتری از دست گروه تروریستی داعش، گزارش‌ها از فرار تعداد زیادی از عناصر مسلح با صورت‌های تراشیده حکایت دارد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، نیروهای عراقی در عملیات "قادمون یا نینوی" (نینوا ما می آییم) برای اخراج عناصر مسلح داعش از استان نینوا همچنان در حال پیشروی هستند. نیروهای مشترک در محور جنوبی، روستاهای وادی القصب و الحمزه و صف التوث و منطقه القلاع را آزاد کردند و خسارتها و تلفات سنگینی به تروریستها وارد آوردند و برخی منابع از مقاومت مردمی در داخل شهر سخن می گویند.

در شرق موصل بویژه درمحور الکویر، نیروهای عراقی دهها تروریست را به قتل رساندند، این درگیری ها همچنین به انهدام شماری از تجهیزات داعشی ها و شش موتورسیکلت بمبگذاری شده، انجامید.

نیروهای عراقی همچنین مقادیر زیادی از تجهیزات که در اختیار عناصر مسلح بود، مصادره کردند.

بر طبق منابع میدانی، نیروهای عراقی درمحور خازر در فاصله 15 کیلومتری مرکز شهر موصل قرار دارند؛ حدود ده روستای جدید را آزاد کردند؛ مناطقی که به گفته ساکنانشان، تروریستها از آنها به عنوان سپر انسانی استفاده می کردند.

یک شاهد عینی اظهار داشت که داعشی ها هرکسی را که به سمت نیروهای امنیتی فرار کند، به قتل می رسانند و تاکنون بسیاری از افراد را اعدام کرده اند.

نیروهای مشترک همچنین توانستند چندین تونل در چندین نقطه در نزدیکی شهر موصل کشف کنند که عناصر مسلح از آنها برای حمله به نیروهای امنیتی استفاده می کردند. نیروهای مشترک توانستند این تونل ها را تحت کنترل خود درآورند.

برخی منابع از داخل موصل نیز تاکید کردند که شماری از نیروهای "مقاومت مردمی" در شهر موصل به مقر "دیوان حسبه" (اداره امر به معروف و نهی از منکر) در ساحل غربی شهر موصل وارد شدند و پرچم عراق را بر فراز آن برافراشتند. این امر نگرانی شدیدی در میان سرکردگان داعش ایجاد کرده و برخی گزارشها نیز از فرار تعداد زیادی از تروریستها با ریش های تراشیده خبر می دهند.

(برای دریافت فیلم، پس از راست کلیک روی آیکن دانلود، گزینه SAVE LINK AS را انتخاب کنید)

210

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها