تروریست‌ها انتقام خود را از کودکان حلب گرفتند (ویدیو)

جمعه 7 آبان 1395 - 23:13

درحمله گروه های تروریستی به مناطق غربی شهرحلب درشمال سوریه، دست کم 16 نفر کشته و صدها نفر زخمی شدند.

به گزارش خبرنگار شبکه العالم از سوریه، حملات گروه های تکفیری به مناطق غربی شهر حلب درشمال سوریه به تخریب چندین منزل مسکونی و ساختمان، و کشته شدن ده ها نفر از شهروندان، به ویژه زنان و کودکان، و زخمی شدن صدها تن دیگر منجر شد.

شمار زیادی از مجروحان این حملات به بیمارستان های الرازی، الجامعه و دیگر بیمارستان ها منتقل شدند. به گفته منابع بیمارستانی، اکثر شهدا زن و کودک هستند و نیروهای امدادی همچنان برای خارج کردن افراد و نجات آنان از زیر آوار ویرانه های منازل تلاش می کنند.

درحملات موشکی و خمپاره ای تروریست ها به مناطق الاسد، الفرقان، الاکرمیه و الحمدانیه اجساد شماری از مردم تکه تکه، صدها نفر زخمی، و ساختمان ها و منازل بسیاری ویران  شدند. این حملات به دنبال حمله ناکام گروه های تکفیری به محورهای جنوب غرب حلب صورت می گیرد.

"احمد القاسم"، سرکرده گروه تروریستی جبهه النصره، درحمله تروریست ها به جبهه ضاحیه الاسد درغرب حلب توسط نیروهای ارتش سوریه کشته شد.

عناصر مسلح وابسته به گروه تروریستی جبهه النصره به طور گسترده محور جنوبی حلب را هدف قرار دادند. این حملات تا محور غربی شهر نیز کشیده شد. همزمان با این حمله، گروه تروریستی داعش نیز به سوی دانشکده هوایی در ریف شرقی حلب حمله کرد.

همچنین درحملات ارتش سوریه و هم پیمانانش، 25 تروریست کشته و ده ها تن از جمله عده ای از سرکردگان تروریست کشته شدند. منابع نظامی نیز ادعاهای شبکه های حامی تروریست ها مبنی بر به اسارت گرفتن نیروهای حزب الله لبنان را تکذیب کردند.

215

 

پربیننده ترین خبرها