پس از تخریب تونل‌ها، حماس از دریا به «اسرائیل» می‌رسد

پس از تخریب تونل‌ها، حماس از دریا به «اسرائیل» می‌رسد
شنبه 15 آبان 1395 - 15:01

گسترش فعالیت مقاومت مردم فلسطین در سواحل غزه و اقتدار روز افزون بازوی رزمی آن در دریا، موجب وحشت و نگرانی صهیونیست ها شده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکۀ العالم، گزارشگر شبکه 2 تلویزیون رژیم صهیونیستی همزمان با تصاویری که از قرارگاه دریایی اشدود پخش می شد، گفت: «با ناوچه نیروی دریای ارتش 20 کیلومتر از بندر اشدود دور شدیم. شرایط متفاوتی در این منطقه در میانیه دریا حکم فرماست. نیروی دریایی اسرائیل در این منطقه همواره در حال جنگ و ستیز با تروریست هاست».
سرهنگ گای، فرمانده قرار گاه دریایی اشدود، نیز به گزارشگر شبکه 2 تلویزیون اسرائیل گفت: «یک قایق تندور غزه می تواند طی 3 الی 4 دقیقه خود را به خط انتقال گاز ایلات عسقلان برساند و این خط گازی را منفجر کند. ما این عملیات را تروریسم دریایی می نامیم».
وی افزود: «نوار غزه به مثابه دیگ بخار است. اگر راه های حماس را در خشکی ببندیم از دریا سر درمی آورد. لذا در بخش جنوبی، در محور فیلادلفیا، برای جلوگیری از نفوذ عناصر حماس از جنوب نوار غزه به این منطقه تدابیر ویژه ای اتخاذ کردیم».
گزارشگر صهیونیست گفت: «حماس نیروی رزمی خود را در دریا تقویت می کند. چاه های گاز و خطوط انتقال نفت و نیروگاه دریایی اسرئیل، از هدفهای برجسته حماس در دریا است».
وی افزود: «حماس در حال تقویت و توسعه نیروهای کماندو در دریا است. در صورت تخریب  تونلهای حماس به سمت اسرائیل، دریا یکی از راه های دسترسی آن ها به اسرائیل است».
گزارشگر صهیونیست، همچنین، گفت: «تدابیر امنیتی نیروی دریایی به عملیات تعقیب و گریز ختم می شود».
تلویزیون رژیم صهیونیستی در همین حال تصاویری از عملیات شناورهای "اسرائیلی" در تعقیب یک قایق تندرو حماس را پخش کرد. گزارشگر صهیونیست مدعی شد: «قایق تندروی حماس از طریق دریا خود را به سینا می رساند و از میان کشتی های گارد ساحلی مصر عبور کرده و اسلحه و تجهیزات جنگی را از صحرای سینا به غزه منتقل می کند. اما در راه بازگشت با ناوچه های نیروی دریایی اسرائیل برخود می کند که پس از عملیات تعقیب و گریز بلاخره متوقف می شود».
گزارشگر شبکه 2 تلویزیون رژیم صهیونیستی ادعا کرد که در آخرین عملیات نیروی دریایی، یک تُن از موادی که در ساخت موشک های قسام به کار می رود، در قایق حماس شناسایی شد. این مواد دقت اصابت به هدف را در موشک های قسام افزایش می داد».

211

پربیننده ترین خبرها