شرکت ناو "آدمیرال کوزنتسوف" در نبرد حلب

شرکت ناو
چهارشنبه 19 آبان 1395 - 08:32

ناوگروه نیروی دریایی روسیه به جلوداری ناو هواپیما بر"آدمیرال کوزنتسوف" و رزمناو سنگین موشک انداز اتمی "پتر کبیر" برای حمله به مواضع عناصر مسلح در استان حلب سوریه طی 24 ساعت آینده آماده می شوند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از اسپوتنیک، منبع در وزارت دفاع روسیه ضمن اعلام این مطلب گفت: این حمله با استفاده از موشک های کروز "کالیبر" و هواپیما های عرشه ای به مواضع گروه های مسلح در مناطق حومه و دور از حلب صورت خواهد گرفت و نه به محلات مسکونی این شهر.
به گفته این منبع، هدف اصلی ناو گروه موشک باران و بمباران مواضع گروه های جنایتکار در حال تلاش برای ورورد به حلب در راه های واقع در فاصله زیاد از این شهر به همراه ناوهای ناوگان روسیه در دریای سیاه و همچنین هواپیما ها از پایگاه هوایی حمیمیم است.
در جریان این حمله موشکی و هوایی، از جدیدترین تسلیحات از جمله موشک های کروز کالیبر استفاده خواهد شد. این منبع خاطرنشان کرد، در موارد قبلی که حملات موشکی از حوضه دریای خزر صورت گرفته بود ، دهها هدف منهدم شد؛ اما این بار طی دو سه شبانه روز صدها موضع تروریست ها آماده حمله در حومه دور حلب منهدم می شود.
این منبع خاطرنشان کرد، برای جلوگیری از به بار آمدن تلفات در بین افراد غیر نظامی که تروریست ها از انها مانند گذشت به عنوان سپر انسانی استفاده می کنند، به خود شهر حلب حملات موشکی صورت نخواهد گرفت.

پربیننده ترین خبرها