سوگند به قرآن برای وفاداری به صهیونیست‌ها و قتل مسلمین!

سوگند به قرآن برای وفاداری به صهیونیست‌ها و قتل مسلمین!
پنج‌شنبه 20 آبان 1395 - 04:40

ارتش صهیونیستی با استخدام مزدوران عرب و آموزش آنان در صحرای نقب واقع در جنوب فلسطین، یگانی نظامی موسوم به "گدسر" تشکیل داده است.

به گزارش پایگاه شبکه خبری العالم، این واحد متشکل از 500 مزدور عرب مسلمان است که دارای شناسنامه اسراییلی هستند. این افراد هنگام استخدام در ارتش، به کتاب آسمانی خود یعنی قرآن کریم سوگند یاد می کنند که به دستورات فرماندهان ارتش رژیم اشغالگر پایبند باشند.

سرهنگ وجدی سرحان رییس واحد اقلیت های ارتش صهیونیستی گفت: ماموریت ما، استخدام بیشترین تعداد "اعراب اسراییلی" در ارتش است، در زمان حاضر تعداد این نیروها چند صد نفر می باشد، اما می خواهیم این تعداد را در سال آینده دو برابر کنیم.

در همین حال حنین زعبی نماینده فلسطینی پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) با انتقاد شدید از اقدام ارتش صهیونیستی در زمینه استخدام مزدور گفت: این یک گروه کوچک و حاشیه ای در ارتش است که علیه مردم خود به اسراییل خدمت می کند و اعضای آن می دانند که خط قرمز را در ملی گرایی و وطن پرستی نقض کرده اند.    

وی افزود: 90 درصد عرب هایی که در ارتش اسراییل خدمت می کنند، با همتایان اسراییلی خود برابر نیستند. اسراییل برای حفظ امنیتش هیچ احتیاجی به این اشخاص ندارد و این یک مساله سیاسی بوده و قبل از هر چیز، مصداقی از سیاست "تفرقه بینداز و حکومت کن" است. 

چندین کمپین جوانان فلسطینی در مناطق 1948 اقدام به اطلاع رسانی بر ضد استخدام جوانان عرب در ارتش اسراییل نموده اند. مناطق 1948 مناطقی است که در آن سال توسط رژیم صهیونیستی اشغال و به دیگر اراضی اشغالی ضمیمه شد و فلسطینیان ساکن آن عمدتا دارای شناسنامه اسراییلی می باشند.

206  

به قرآن قسم یاد می کنند جهت دفاع از صهیونیست ها، فلسطینیان، مسلمانان و اعراب را به قتل رسانند.

 

پربیننده ترین خبرها