مانور صهیونیستها ازبیم حزب الله و مقاومت فلسطین

مانور صهیونیستها ازبیم حزب الله و مقاومت فلسطین
شنبه 22 آبان 1395 - 16:44

هراس رژیم صهیونیستی از قدرت حزب الله و ترس از عملیات مقاومت مردم فلسطین در غزه و کابوس حمله و سیطره آنان بر شهرک های اشغالی صهیونیستی، خواب را از چشمان سران صهیونیست ربوده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، گزارشگر شبکه 2 تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره گفت: "ارتش اسرائیل مقابله با تصرف شهرکهای اسرائیلی واقع در مناطق مرزی توسط مقاومت را در غالب یک مانور نظامی اجرا کرد."
در مانور نظامیان صهیونیستی، سیطره نیروهای مقاومت بر یکی از شهرک های صهیونیستی در نزدیکی مرزهای لبنان و نوار غزه شبیه سازی شده بود.
در این مانور، دهها تن از نیروهای مقاومت از طریق تونل و راههای زیر زمینی به یک شهرک صهیونیستی در منطقه مرزی یورش می برند و آن را تحت کنترل خود در می آورند.
 گزارشگر شبکه 2 تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: "ارتش اسرائیل یگان جدیدی را برای مبارزه با تروریسم و رویارویی با حوادثی از این قبیل تدارک دیده است. کار این یگان، رویارویی با حمله و عملیات ناگهانی به شهرک های اسرائیلی است."
گزارشگر صهیونیستی خاطرنشان کرد که این یگان مجهز به فناوریهای پیشرفته در زمینه تجهیزات جنگی از قبیل رباتهای سرباز است که برای به دام انداختن نیروهای مقاومت در تونل ها و مکان های پناه گرفتن آنها به کار می رود.
211

پربیننده ترین خبرها