تلفات داعش در غرب موصل

تلفات داعش در غرب موصل
پنج‌شنبه 27 آبان 1395 - 19:17

العالم- یکی از اعضای الحشد الشعبی از آزادسازی بیش از 50 روستای نینوا در ادامه عملیات آزاد سازی موصل و وارد شدن خسارات گسترده به تروریست ها خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل شبکه العالم، "کریم النوری" روز پنجشنبه اعلام کرد که اعضای نیروی بسیج مردمی در عملیاتِ آزادسازی روستاهایِ بخشِ تلعفر واقع در غربِ موصل مرکز نینوا، دهها نفر از عناصر گروه تروریستی داعش را به هلاکت رساندند.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، النوری افزود: الحشد الشعبی بر بخش های زیادی از فرودگاه تلعفر تسلط یافته و برای آزادسازی کامل این فرودگاه به عملیات خود ادامه می دهد.

"احمد الاسدی" سخنگوی رسمی الحشد الشعبی دیروز چهارشنبه گفت که  آزادی فرودگاه تلعفر نقطه آغازی برای الحشد الشعبی جهت آزادسازی مرکز بخش تلعفر و قطع آخرین خطوط امدادی داعش میان موصل و تلعفر است، امنیت مرزهای عراق و سوریه نیزپس از بازپس گیری فرودگاه و راه اندازی دوباره آن، با پوشش هوایی برقرار خواهد شد.

وزارت دفاع عراق نیز با صدور بیانیه ای اعلام کرد: نیروی هوایی ارتش عراق امروز با پشتیبانی هوایی و ایجاد امنیت برای پیشروی پلیس فدرال ، تلفات جانی و مالی زیادی در صفوف داعش به وجود آورد و 57 تروریست را کشت و 5 پناهگاه داعش و 7 قایق آنان را در محور جنوبی شهر موصل منهدم کرد.

217-9

پربیننده ترین خبرها