وزیر سابق دادگستری قطرفاش کرد:

تسلط کامل اخوان المسلمین بر شبکه الجزیره

تسلط کامل اخوان المسلمین بر شبکه الجزیره
جمعه 28 آبان 1395 - 02:04

العالم- وزیر سابق دادگستری قطر فاش کرد که گروه اخوان المسلمین بر شبکه الجزیره قطر تسلط کامل دارد و به این وسیله بر روابط قطر با سایر کشورها تاثیر گذار است.

به گزارش گروه بین الملل شبکه خبری العالم، " نجیب النعیمی" دیروز در گفت و گو با روزنامه مصری"الوطن" گفت که هیچکس در دستگاه حاکمه قطر به تفکرات اخوان المسلمین اعتقاد ندارد بلکه در این زمینه پای منافع درمیان است.

وی با اشاره به اینکه قطر در بهره برداری از تفکر اخوان المسلمینی در سیاست هایش شکست خورد، خاطرنشان کرد که ما به اشتباه با آنها بازی کردیم.

النعیمی یاداور شد دولت قطر تصور می کند که با بهره گیری از اخوان قادر خواهد بود به اهداف بزرگ سیاسی دست یابد که کشورهای مهمی مانند مصر، تونس، لیبی و درآینده سوریه را دربرگیرد.

وی با تاکید براینکه مردم کشورهای عربی این تفکر را که وهابی نامیده شده نمی پذیرند، خاطرنشان کرد اگر حاکمیت اخوان المسلمین برای پنج سال در مصر ادامه می یافت، وضعیتی بدتر از آنچه که در لیبی روی داده را شاهد بودیم.

این وزیر سابق قطری تاکید کرد برقراری روابط  خوب میان قاهره و دوحه تا زمانی که گروه اخوان المسلمین در ساختار سیاسی قطر حضوردارد ، امکان پذیر نیست؛ چرا که اخوان بر دستگاه تبلیغاتی و اطلاع رسانی قطر مسلط است و قطر را رودروی مصر و سایر کشورها قرار می دهد.

النعیمی خاطرنشان کرد که به دلیل دروغ های شبکه الجزیره در باره سوریه، مصر و مسائل دیگر ، برنامه های آن را دنبال نمی کند.

پربیننده ترین خبرها