سر بریدن 6 شیعه توسط یک داعشی برای تمرین!

سر بریدن 6 شیعه توسط یک داعشی برای تمرین!
چهارشنبه 3 آذر 1395 - 22:54

یکی از تروریست های داعش که ماه گذشته توسط پیشمرگ های کرد به اسارت در آمد اعتراف کرد که سر شش نفر را به صورت تمرینی بریده تا سر بریدن را بیاموزد.


العالمعراق
خبرگزاری اسپوتنیک روسیه نوشت حسن حمزه 21 ساله دربارۀ نحوۀ ملحق شدن به داعش می گوید که در ازای دریافت حقوق ماهانه و امید ورود به بهشت بعد از مرگ، به این گروه پیوسته است.
وی می افزاید: «مرا به یک اردوگاه بردند که چند روزی آنجا آموزش ببینم و بعد به تلعفر منتقل شدم و به مدت یک ماه آموزش دیدم. مرا به مدت یک ماه به نگهبانی یکی از مقرهای داعش گماشتند».
حسن می گوید از سوی یکی از فرماندهان داعش انتخاب شد تا آموزش های ویژۀ سر بریدن را فرا بگیرد از این رو به رقه منتقل می شود و به اردوگاهی می رود که باغی بزرگ در آن وجود دارد.
حسن که به مدت 6 ماه عضو داعش بود می گوید: «آنجا تحت آموزش های متعددی قرار گرفتیم و روزها دربارۀ دلیل سر بریدن و اهمیت این مجازات برای ما سخنرانی کردند و بعد هم مربیان جلو چشم ما افراد را سر می بریدند تا یاد بگیریم».
او در مدت کوتاهی به یکی از جلادان داعش تبدیل شد و برای تمرین، در یک روز شش تن از گروگان های شیعه را سر برید.
حسن تأکید می کند: «تروریست های داعش دائما تکرار می کردند که پیشمرگ ها مرتد هستند و باید با آنها جنگید اما الان می بینم که رفتار پیشمرگ ها با ما خیلی خوب است و همه مسلمانند و نماز می خوانند».
حسن از بقیۀ هم قطارانش در داعش خواست که دست از جنگ بردارند و خودشان را تسلیم کنند وگرنه همگی کشته خواهند شد.
202
 

پربیننده ترین خبرها