کشورهای مختلف به یاری صهیونیست ها شتافتند

کمک روسیه برای مهار آتش سوزی در فلسطین اشغالی+ویدیو

پنج‌شنبه 4 آذر 1395 - 15:11

وزارت امور اضطراری روسیه امروز پنجشنبه 4 آذرماه (24 نوامبر) از اعزام دو فروند هواپیمای آبی خاکی "ب-200" به فلسطین اشغالی برای مشارکت در مهار آتش سوزی خبر داد.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش گروه بین الملل شبکه العالم به نقل از روسیا الیوم، دفتر مطبوعاتی وزارتخانه امور اضطراری روسیه با صدور بیانیه ای اعلام کرد:" این وزارتخانه در راستای اجرای دستور رئیس جمهور فدراسیون روسیه و بنابر تقاضای طرف اسرائیلی دو فروند هواپیمای آبی خاکی ب- 200 و یک گروه عملیاتی برای خاموش کردن آتش های طبیعی به اسرائیل اعزام می کند."
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه پیش از این در گفتگوی تلفنی با بنیامین نتنیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی وعده داده بود به منظور کمک فوری به مهار آتش سوزی در جنگل های فلسطین اشغالی و بنا به درخواست طرف اسرائیلی، ارسال کمک فوری و تجهیزات و هواپیما به فلسطین اشغالی می فرستد.
یونان، ایتالیا، کرواسی، قبرس و ترکیه نیز اعلام کرده اند که بنا به درخواست فلسطین اشغالی، به این رژیم برای مهار آتش سوزی کمک می کنند.
گفتنی است رژیم صهیونیستی از صبح روز چهارشنبه 3 آذر (23 نوامبر) شاهد بروز آتش سوزی در مناطق "حرشیه" در غرب قدس و نزدیک شهرک "ابو غوش" بوده است. این آتش سوزی به تعدادی از منازل صهیونیست نشین در سرزمین های اشغالی در مسیر تل آویو – قدس آسیب رسانده است.
خبرگزاری "معا" اعلام کرده است که دامنه آتش سوزی به منطقه "باب الواد" و "اللطرون" رسیده است و آتش نشانان با وجود وزش باد که مانعی جدی در کار آنهاست برای مهار آتش سوزی تلاش می کنند.
رسانه های محلی نیز اعلام کردند که یونان و قبرس هم به درخواست کمک رژیم صهیونیستی پاسخ مثبت داده اند. در این بین ایتالیا با اعزام هواپیماهای مخصوص آتش نشانی بلافاصله آمادگی خود را برای کمک اعلام کرده است.

208-9

 

پربیننده ترین خبرها