هولوکاست الهی... 70 هزار صهیونیست گریختند +ویدیو

جمعه 5 آذر 1395 - 00:38

آتش سوزی حیفا 70 هزار شهرک نشین اسراییلی را از خانه هایشان آواره کرده است.

العالم - فلسطین اشغالی

اراضی اشغالی شاهد آتش سوزی بسیار گسترده ای است که به خروج 70 هزار شهرک نشین اسراییلی از خانه هایشان در شهر حیفا واقع در شمال سرزمین فلسطین و اعلام وضع فوق العاده در این شهر شده است.

الیس دورون سخنگوی شهرداری حیفا به خبرگزاری فرانسه گفت که 70 هزار نفر از خانه ها و محل کارشان تخلیه شده اند.

کاید ضاهر سخنگوی اداره آتش نشانی حیفا پیشتر گفته بود که وضع فوق العاده در این شهر اعلام شده و از مردم خواست که خانه هایشان را ترک کنند.

بیمارستان رمبام در حیفا نیز اعلام کرد که 66 نفر به خاطر استنشاق دود مصدوم شده اند. سازمان زندان های رژیم صهیونیستی هم اعلام کرده که زندان های دامون و کرمل در همین منطقه که 600 زندانی و 150 کارمند و نگهبان در آن حضور داشتند، تخلیه شده است.  
 

 سخنگوی فرودگاه حیفا درباره بسته شدن این فرودگاه و آسمان این شهر و صدور مجوز پرواز هواپیماهای آتش نشان سخن گفت. بندر حیفا هم به خاطر اوضاع جوی و دود فراوان تعطیل شده و نیروهای آتش نشانی این بندر به دیگر گروه های آتش نشان که مشغول خاموش ساختن آتش در حیفا هستند، پیوسته اند.  

مسئولین آتش نشانی حیفا از مردم محله های مختلف که شمار آنان 50 هزار نفر می باشد خواسته اند به خاطر تغییر مسیر باد و ترس از رسیدن آتش به این محله ها، شهر را ترک کنند. ایستگاه راه آهن شهرک صهیونیستی مودعین در غرب رام الله نیز پس از آغاز حریق در این منطقه بسته شده است. 

206

 

پربیننده ترین خبرها