شوخی معنادار پوتین با دانش‌آموز نخبه روس +عکس

شوخی معنادار پوتین با دانش‌آموز نخبه روس +عکس
جمعه 5 آذر 1395 - 06:48

خبرگزاری اینترفاکس روسیه، شوخی رئیس جمهور این کشور درباره "مرزهای روسیه" را به سرعت مورد توجه قرار داد و در حساب خود در توییتر نوشت: "مرزهای روسیه پایانی ندارد"!

العالم - اروپا

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، ولادیمیر پوتین در مراسم اعطای جوایز به دانش آموز برگزیدۀ انجمن جغرافیای روسیه، به شوخی اظهار داشت: "مرزهای روسیه پایان نمی یابد"؛ و کاربران توییتر به سرعت این عبارت را مورد توجه قرار دادند.

پوتین هنگام اعطای جایزه به "میروسلاو اوسکرکو" دانش آموز نابغۀ روسی که گفته می شود "مرزهای تمامی کشورهای جهان را به دقت می شناسد"؛ از وی پرسید: "بگو ببینم، مرزهای روسیه کجا پایان می یابد"؟ و دانش آموز 9 ساله جواب داد: "در تنگه برینگ با آلاسکای آمریکا" و پوتین گفت: "نه، مرزهای روسیه هیچ کجا تمامی ندارد"! و بعد افزود: شوخی کردم!

جمله پوتین، خنده حاضران را در پی داشت که در بین آنان، سرگئی شویگو وزیر دفاع و رئیس انجمن جغرافیای روسیه نیز حاضر بود؛ اما ساعتی بعد این شوخی پوتین بازتاب گسترده ای در پایگاه های اینترنتی پیدا کرد و سپس اینترفاکس هم در صفحه توییتر خود نوشت: "پوتین به روز رسانی کرد؛ مرزهای روسیه هیچ کجا پایان نمی یابد"!

مرز روسیه و آمریکا در تنگه برینگ آلاسکا

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها