حزب الله لبنان، ریشه کنی تروریست های تکفیری را خواستار شد

حزب الله لبنان، ریشه کنی تروریست های تکفیری را خواستار شد
جمعه 5 آذر 1395 - 08:28

حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای جنایت تروریستی وحشیانه باندهای جنایتکار داعشی در منطقه حله عراق علیه زائرانی که از زیارت مقامات اهل بیت علیهم السلام در کربلای مقدس و نجف اشرف باز می گشتند و به شهادت و زخمی شدن دهها انسان بی گناه منجر شد، محکوم کرد.

العالم - لبنان

به گزارش گروه بین الملل شبکه العالم، در این بیانیه آمده است: این جنایت در ادامه سریال جنایت های تروریستی و کشتاری است که گروه های بی خرد و بی دین مرتکب می شوند و خون انسان های مومن و بی گناه را می ریزند تا کینه های مخفی کرده خود در پشت ادعاهای دینی را تسکین بخشند و سیاست های انتقام جویانه قدرت های بین المللی و منطقه ای شکست خورده در مقابل اراده عراقی ها و میهمانان آنان از دیگر کشورهای اسلامی و عربی را اجرا کنند.

حزب الله در این بیانیه که شامگاه پنجشنبه صادر شد، به خانواده شهدای عراقی و دیگر کشورها که در این فاجعه تروریستی به شهادت رسیده اند ، تبریک و تسلیت گفته است.

حزب الله همچنین تلاش های بیشتر برای ریشه کنی تروریست ها ، جلوگیری از اهداف پست آنها و نابودی آرزوهای اربابانشان را خواستار شده تا کرامت و آزادی ملت عراق حفظ و امنیت و ثبات آنان تقویت شود.

منابع عراقی و ایرانی اعلام کرده اند به احتمال زیاد 71 تن از ایرانی‌ها جزو شهدای این حادثه باشند. تاکنون 30 شهید ایرانی شناسایی شده اند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها