خاخام نژاد پرست: قتل فلسطینی‌ها واجب است

خاخام نژاد پرست: قتل فلسطینی‌ها واجب است
شنبه 6 آذر 1395 - 10:18

اسماعیل الیاهو خاخام نژادپرست صهیونیست قتل فلسطینی ها را واجب دانست.

العالم- فلسطین
این خاخام نژادپرست رژیم صهیونیستی روز جمعه در صفحه فیسبوک خود نوشت: "پاکسازی این افراد (فلسطینی ها) یک فریضه و واجب است و درصورت نیاز باید به روی آنها آتش گشود."
وی تاکید کرد: "اگر به عاملان آتش سوزی ها فلسطینی ها شلیک می کردید، به هیچ عنوان آتش سوزی در شهر حیفا و دیگر مناطق اسرائیل رخ نمی داد."

درحالی که مقام های رژیم صهیونیستی از خاموش کردن آتش سخن گفته بودند، روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارانوت» نوشت: آتش در منطقه کوهستانی بیت المقدس روز جمعه دوباره شعله ور شد.
منابع بیمارستانی حیفا نیز گزارش دادند که بیش از 130 تن در نتیجه استنشاق دود، در این شهر آسیب دیده و دانشگاه این شهر از دانشجویان تخلیه شده است.
سازمان زندان های رژیم صهیونیستی همچنین در نتیجه آتش سوزی، زندان های «دامون» و «کرمل» واقع در حیفا با حدود 600 زندانی و 150 کارمند و نگهبان را تخلیه کرده است.
سران رژیم صهیونیستی، از جمله «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم، فلسطینیان را متهم به دست داشتن در این آتش سوزی کرده اند.
این وسیع ترین آتش سوزی از سال 2010 در فلسطین اشغالی است. در سال 2010 نیز آتش گسترده ای که چهار روز ادامه داشت 42 تن را به کام مرگ فرستاد و سرانجام با مشارکت هواپیماهای آتش نشان از اقصی نقاط دنیا از جمله آمریکا، خاموش شد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها