وزیر راه عذرخواهی کرد

وزیر راه عذرخواهی کرد
دوشنبه 8 آذر 1395 - 23:25

وزیر راه و شهرسازی در پیامی به مردم استان آذربایجان ضایعه تاسف بار جان باختن هموطنان این استان را در حادثه قطار مشهد– تبریز تسلیت گفت.

العالم - ایران


در پیام عباس آخوندی آمده است:


خدمت خانواده های عزیز و داغدار


خانواده های محترم مجروحان و مصدومان و مردم غیور آذربایجان


ایام رحلت نبی مکرم اسلام (ص) و شهادت سبط اکبر ایشان و همچنین شهادت حضرت امام رضا سلام الله علیهما را خدمت شما عزیران تسلیت می‌گویم.

آذربایجان عزیز این روزها افزون بر این، در سوگ جوانان و خانواده‌های عزیر از دست داده نشسته است. نه تنها آذربایجان که تمام مردم ایران و تمام ارکان جمهوری اسلامی از حادثه تلخ و غمبار تصادف قطار تبریز_ مشهد در ناحیه سمنان-دامغان متاثر است. اینجانب به سهم خود این ضایعه تاسف‌بار را به شما آذربایجانی های عزیز و تمام مردم ایران تسلیت می‌گویم. فراتر آنکه، از آن روی که این اتفاق در حوزه مدیریت تحت نظارت اینجانب واقع شده است از خانواده‌های داغدار، آسیب‌دیدگان، و تمام آذریان عزیز؛ به ویژه مردم بزرگوار تبریز، اسکو، مرند، مراغه ،آذرشهر و خوی که مستقیما عزیز از دست داده‌اند و یا آسیب دیده‌اند و همچنین تمام مردم ایران که از این حادثه متاثر شده‌اند پوزش می‌خواهم.
عزیزان،اینجانب پس از دریافت خبر حادثه، تمام وجهه‌ی همت و توان خود را بکار بردم تا به کمک آسیب‌دیدگان بشتابم. لذا، ضمن دستور تشکیل فوری کمیسیون عالی سوانح راه‌آهن، مدیر عامل شرکت راه‌آهن را به منطقه اعزام کرده و خودم نیز بلافاصله به سمت سمنان حرکت کردم. در ستاد مدیریت بحران استان سمنان شرکت کردم. تمام گزارش‌های نهادهای امدادی را دریافت کردم و برای عیادت مجروحان عازم بیمارستان شدم. طبیعی است که در این لحظات تمام مردم ایران نگران حادثه هستند و خانواده‌های مسافران با نگرانی بیشتری موضوع را پی‌گیری می‌کنند. لذا در جمع خبرنگاران حاضر شده و اطلاعاتی را که تا آن لحظه به‌دست آورده بودم در اختیار مردم عزیز گذاشتم. اینک مطلع شده‌ام که بخشی از این پاسخ ایجاد ابهام کرده‌است، اجازه بدهید اگر نقصی در بیان من در آن شرایط بوده و موجبات آزردگی کسانی را فراهم ساخته است، از این بابت نیز از تک تک آنان پوزش بخواهم و یادآوری کنم که آموزه ما آن است که در روزهای سخت در کنار یکدیگر باشیم. من با تمام وجود در خدمت شما مردم غیور و شریف آذربایجان و ایران عزیز هستم.

منبع : ایرنا

 

پربیننده ترین خبرها