اخبار تأیید نشده دربارۀ حملۀ هوایی "اسرائیل" به دمشق

اخبار تأیید نشده دربارۀ حملۀ هوایی
چهارشنبه 10 آذر 1395 - 04:31

رسانه های محلی سوریه بامداد چهار شنبه، از وقوع چند انفجار شدید در حومۀ غربی دمشق خبر دادند. برخی گمانه زنی ها این انفجارها را ناشی از حملات هوایی به حومۀ پایتخت سوریه دانسته اند.

العالم – سوریه
پایگاه های وابسته به مخالفان سوری اعلام کردند ساعت دو بامداد صدای سه انفجار در منطقۀ غربی دمشق به گوش رسیده که منبع آن هنوز روشن نشده است. صدای انفجار به حدی شدید بوده که در تمام نقاط پایتخت شنیده شده است.
برخی پایگاه های سوری نیز اعلام کردند که این حمله بزرگراه بین المللی دمشق – بیروت را هدف قرار داده است. برخی پایگاه ها نیز محل دقیق انفجارها را منطقۀ «الصبوره» در حومۀ غربی دمشق ذکر کرده اند. این منطقه نزدیک بزرگراه بین المللی است و نیروهای نظامی حضور گسترده ای در آن دارند.
شماری از پایگاه های سوری مدعی شده اند که این حملات از سوی جنگنده های اسرائیلی و از طریق آسمان لبنان انجام شده است؛ زیرا همزمان با انجام این حملات، صدای پرواز جنگنده ها در آسمان لبنان شنیده شده است.
پایگاه های مخالف سوری نوشته اند کاروان های نظامی حزب الله به شکل مستمر از بزرگراه بین المللی دمشق – بیروت استفاده می کنند و بیشترین جابه جایی های آنان در شب است. این پایگاه های مدعی شده اند که احتمالا جنگنده های اسرائیلی نیروهای حزب الله را در حومۀ غربی دمشق هدف قرار داده اند.
تا کنون هیچ خبر رسمی و تأیید شده ای در این باره از سوی رسانه های رسمی سوریه یا رسانه های اسرائیلی  منتشر نشده است.
 

پربیننده ترین خبرها