ویدیو؛ جزئیات حمله هوایی "اسرائیل" به حومه دمشق

چهارشنبه 10 آذر 1395 - 20:39

خبرنگار شبکه العالم در سوریه گفت که حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی به حومه دمشق که پس از نیمه شب دیشب رخ داد، بر خلاف ادعای برخی رسانه ها، هیچ گونه تلفات یا خسارتی نداشته است.

العالم - سوریه

حسین مرتضی، مدیر دفتر العالم در سوریه، در گفتگو با بخش خبر نیمروزی شبکه تاکید کرد: "این حمله پس از نیمه شب دیشب رخ داد و اطلاعات دقیق تر نشان می دهند که این هواپیما اصلا وارد حریم هوایی سوریه نشده است بلکه بلکه بر فراز خاک لبنان و به طور دقیق تر بر فراز طرابلس پرواز می کرده است و از همانجا دو فروند موشک را به سوی مواضعی در منطقه الصبوره در مسیر دمشق – بیروت شلیک کرد. رژیم صهیونیستی تصور کرده بود که در این منطقه خودروهای چهارزمانه و کامیون و نظایر آن نگهداری می شود."
وی افزود:"این حمله بر خلاف ادعای برخی شبکه های اطلاع رسانی، هیچ گونه تلفاتی به دنبال نداشته است. فقط یکی از موشک ها به یک ساختمان و دیگری به یک میدان اصابت کرده است. این حمله هیچ گونه خسارتی هم در بر نداشته و جنگنده های رژیم صهیونیستی به هیچ یک از اهداف خود نرسیدند."
خبرنگار شبکه العالم خاطرنشان کرد که رژیم صهیونیستی می داند که در آن منطقه هیچ چیزی وجود ندارد لذا این حمله در واقع صرفا برای کاهش فشار روحی و روانی شدید ناشی از پیروزی های اخیر ارتش سوریه بر این رژیم صورت گرفته است، از این گذشته پیامی است مبنی بر اینکه رژیم اشغالگر همچنان در کنار گروه های تروریستی ایستاده و از آنها حمایت می کند. کما اینکه این اولین بار نیست که همزمان با پیشروی ارتش سوریه، این رژیم دست به چنین حمله هایی می زند.
وی تصریح کرد که هدف از این حمله بر هم زدن محاسبات و بالا بردن روحیه گروه های تروریستی است و در واقع رژیم صهیونیستی می کوشد با این حمله ها به ارتش سوریه و مقاومت و برخی کشورهای غربی، بگوید که هنوز وجود دارد و باید جدی گرفته شود و پیروزی های ارتش سوریه باید در چارچوب امنیت این رژیم باشد. 

208 

پربیننده ترین خبرها