پایان دروغ‌های اردوغان درباره سوریه

پایان دروغ‌های اردوغان درباره سوریه
چهارشنبه 10 آذر 1395 - 21:01

وزارت خارجه سوریه، اظهارات اخیر رئیس جمهور ترکیه درباره بشار‌اسد را نقطۀ پایانی بر دروغ‌پردازی‌های اردوغان و افشاگر ِ نیت‌ حقیقی وی از دخالت در امور سوریه توصیف کرد.

العالمسوریه

وزارت خارجه سوریه با صدور بیانیه ای در واکنش به اظهارات ضد سوری اخیر "رجب طیب اردوغان" رییس جمهوری ترکیه اعلام کرد: این اظهارات، اهداف واقعی آنکارا در سوریه را فاش کرد و ادعاهای دروغین او را پایان داد.
خبرگزاری رسمی سوریه "سانا" روز چهارشنبه به نقل از یک منبع در وزارت خارجه سوریه اعلام کرد که اظهارات اخیر اردوغان علیه بشار اسد نتیجه طمع‌ورزی و توهماتی است که مبنای فکر این دیکتاتور افراطی را تشکیل می‌دهد.
به گفته وی، اردوغان دیکتاتوری است که باعث شده ترکیه به پایگاهی برای آن دسته از گروه‌های تروریستی تبدیل شود که امنیت و استقرار سوریه و عراق را هدف قرار داده‌اند، بنابراین اردوغان مسئول اول دردها و رنج‌هایی است که مردم بی گناه سوریه و عراق در سایه جنایات تروریست‌ها  متحمل می شوند.
رئیس جمهوری ترکیه روز سه شنبه گفته بود که آنکارا برای براندازی دولت بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه وارد این کشور شده است و هیچ طمعی به خاک آن ندار!.
اردوغان روز سه شنبه در نشستی خاورمیانه ای در استانبول اعلام کرد که هدف عملیات "سپر فرات" نیروهای ترکیه در سوریه، سرنگونی دولت این کشور است.
213

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها