قتل دو شهروند عراقی با خودروهای سازمان ملل

قتل دو شهروند عراقی با خودروهای سازمان ملل
پنج‌شنبه 11 آذر 1395 - 12:25

نماینده پارلمان عراق با اشاره به قتل یک مرد جوان و زنی در بغداد به وسیله خودروهای مربوط به سازمان ملل، بر پیگیری این حادثه تأکید کرد.

العالم - عراق
"کامل الغریری" گفت خودروهای وابسته به سازمان ملل با دو خودرو که در مبادی ورودی منطقه سبز پارک شده بودند برخورد کردند در این حادثه، یک زن و یک مرد کشته شدند.
الغریری روز پنج شنبه به شبکه السومریه تأکید کرد: "خودروهای سازمان ملل این دو قربانی را روی زمین رها کرده و بدون شناسایی مرجع بین المللی مربوط، به داخل منطقه سبز گریختند."
وی افزود: "با پیگیری ماجرا و بررسی فیلم دوربین های نظارتی در محل وقوع حادثه مشخص شد که دوربین ها در آن زمان خاموش بودند لذا شناسایی افراد حاضر در صحنه امکان پذیر نشد."
وی در این گفتگو این سئوال را مطرح کرد که آیا این عاقلانه است که تمام دوربین های موجود در چنین خیابان مهم و حساسی خاموش باشند؟
الغریری خاطرنشان کرد: "یکی از این دو قربانی، شهروند منطقه یرموک بود خودروی دیگر نیز متعلق به زنی از استان نجف بود ... خودروی اول در زمان تصادف، کنار خیابان پارک شده بود و خودروهای سازمان ملل پس از برخورد با این خودرو، به سمت خودروی دوم که از نزدیک محل حادثه اول رد می شد، منحرف شدند."
الغریری مسئولین امنیتی این منطقه را به دلیل خاموش بودن دوربین ها و ورود خودروها بدون نظارت و کنترل به منطقه ای که می بایست به لحاظ امنیتی تحت کنترل باشد، مسئول وقوع این دو حادثه دانست.
وی خاطرنشان کرد که این ماجرا را به منظور بررسی جزئیات و شناسایی مسئولین آن، در مجلس نمایندگان پیگیری خواهد کرد و گفت که باید علت از کار افتاده بودن دوربین ها در این منطقه – در صورت صحیح بودن - روشن شود و در غیر این صورت، مسئولین باید توضیح دهند که چرا فیلم مربوط به زمان حادثه را ارائه نمی دهند.
گفتنی است خیابان "مطار" در مرکز بغداد پیش از این هم شاهد حوادث رانندگی بوده است در یکی از این حوادث، دو خودرو تصادف کرده و سرنشین هر دو خودرو کشته شدند.
208
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها