ویدیوی بیانات رهبر انقلاب درباره تمدید تحریم ایران

جمعه 12 آذر 1395 - 00:58

رهبر انقلاب اسلامی سوم آذرماه امسال در دیدار با بسیجیان در واکنش به تمدید حریم‌ها توسط مجلس کنگره، عنوان کرده بودند: اگر این تمدید، اجرایی و عملیاتی شود، قطعاً نقض برجام است و بدانند جمهوری اسلامی ایران حتماً در مقابل آن واکنش نشان خواهد داد.

العالم - ایران

به گزارش گروه سیاسی شبکه العالم، حضرت آیت الله خامنه‌ای با اشاره به اظهارات مسئولان کشور و دست اندرکاران برجام که هدف از توافق هسته ای را برداشته شدن فشارها و تحریم ها بیان کردند، افزودند: دولت آمریکا علاوه بر آن قول‌ها و تعهداتی که در قضیه برجام انجام نداده، و یا ناقص عمل کرده است و مسئولان دست اندرکار برجام هم صراحتاً به این موضوع اشاره کرده‌اند، اکنون برجام را وسیله‌ای برای فشار مجدد بر ایران قرار داده است.

سناتورهای آمریکایی در جلسه روز پنجشنبه خود طرح تمدید تحریم‌های 10 ساله ایران را که ماه گذشته توسط مجلس نمایندگان به تصویب رسیده بود، با 99 رای موافق و بدون رای مخالف تصویب کردند.

مجلس نمایندگان آمریکا ماه گذشته به تمدید تحریم ها علیه ایران رای داده بود.

این تحریم ها اولین بار در سال 1996 میلادی و با هدف مجازات سرمایه گذاری در صنعت انرژی ایران و با ادعای مهار دستیابی ایران به تسلیحات هسته ای به تصویب رسیدند و تا پایان سال 2016 میلادی منقضی خواهند شد.

پربیننده ترین خبرها