صدر نشینی تراکتورسازی به خطر افتاد

صدر نشینی تراکتورسازی به خطر افتاد
جمعه 12 آذر 1395 - 17:38

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در دیدار خانگی مقابل پدیده مشهد با نتیجه یک بر یک متوقف شد و در آستانه از دست دادن صدر جدول رده بندی قرار گرفت.

العالم ـ ایران

روز جمعه و در ادامه هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران، تیم صدرنشین تراکتورسازی در ورزشگاه اختصاصی خود میزبان پدیده مشهد بود و در نهایت با تساوی یک بر یک متوقف شد.
هرچند شاگردان «امیر قلعه نویی» با این تساوی 24 امتیازی شده و فعلا صدرنشین ماندند، اما در صورت برتری پرسپولیس 23 امتیازی در دیدار عصر امروز مقابل ماشین سازی تبریز، صدرنشینی تراکتورسازی پایان می یابد.
پدیده مشهد هم با این تساوی ارزشمند 15 امتیازی شد تا همچون فصل های اخیر در دیدار مقابل تراکتورسازی به نتایج خوبی دست یابد.
حملات شاگردان «امیر قلعه نویی» در دقیقه 38 نتیجه داد و «فرزاد حاتمی» توپ ارسالی از جناح راست را با ضربه سر به گل اول میزبان تبدیل کرد.
در نیمه دوم بازیکنان پدیده با استفاده از جناحین به دنبال جبران نتیجه بودند که در دقیقه 60 ارسال بلند «محسن یوسفی» هافبک باتجربه این تیم با اشتباه «محمدرضا اخباری» دروازه بان تراکتورسازی و همچنین مدافعان میزبان روبرو شد تا گل تساوی به ثمر برسد.
خیز بلند صنعت نفت در جدول رده بندی
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان نیز امروز درچارچوب رقابت های هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران، تیم سیاه جامگان را شکست داد و درجدول رده بندی لیگ، به طور موقت پنج پله صعود کرد.
به گزارش ایرنا؛ شاگردان نادر دست نشان که به منظور رویارویی با تیم سیاه جامگان در ورزشگاه ثامن مشهد حاضر شده بودند، این تیم را با نتیجه یک برصفر در پایان شکست داده و به خانه بازگشتند.
تنها گل این دیدار را رضا جبیره در دقیقه 45 برای تیم صنعت نفت آبادان به ثمر رساند و برتری تیمش را رقم زد.
تیم صنعت نفت آبادان با کسب هر سه امتیاز این دیدار 16 امتیازی شد و از رده دوازدهم به رده هفتم جدول رده بندی این لیگ صعود کرد؛ هر چند این پرش موقتی است و باید منتظر سایر دیدارهای باقیمانده هفته دوازدهم ماند.
تیم سیاه جامگان نیز با 11 امتیاز دردره سیزدهم باقی ماند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها