راهبرد جدید ارتش سوریه در شهر حلب+ویدیو

چهارشنبه 17 آذر 1395 - 00:13

ارتش سوریه و متحدانش با راهبرد تنگ تر کردن حلقۀ محاصرۀ تروریست ها و جدا کردن مناطق آنها از یکدیگر به پیشروی خود در مناطق شرقی شهر حلب ادامه می دهند.

العالم سوریه

به گزارش گروه بین الملل شبکه العالم ستاد تبلیغات جنگ ارتش سوریه در چنین شرایطی اعلام کرد که ارتش تاکنون 65 درصد از شهر حلب را آزاد کرده است.
ارتش و همپیمانان آن همچنان به موفقیت های تازه ای در مناطق مختلف حلب و خارج کردن تروریست ها از این مناطق دست می یابند.
هم اکنون ارتش و متحدانش راهبرد قطع ارتباط مناطق شمالی با مناطق جنوبی شهر حلب را اجراء می کنند و در پی بازپس گرفتن منطقه السکن الشبابی و مجتمع تحقیقات علمی و تأمین امنیت محور فرودگاه - قلعه حلب توانسته اند که ارتباط بسیاری از مناطق شمالی شهر با مناطق جنوبی را تقریباً قطع کنند.  
ارتش با پیشروی به سوی قلعه حلب در غرب شهر حلب کمتر از یک کیلومتر با محاصرۀ بخش دیگری از مناطق شرقی این شهر فاصله دارد.
از لحاظ نظامی ؛ مناطقی در شرق شهر حلب که هنوز به کنترل ارتش درنیامده ، بجز منطقه حلب قدیم در تیررس نیروهای ارتشی است و مخالفت تروریست ها با زمین گذاشتن سلاح های خود به این معنی نیست که می توانند معادلات میدانی را به هم بزنند زیرا اختلافات آنها بالا گرفته و تدارکات و تسلیحات و مهماتشان روز به روز کمتر می شود و تنها امیدشان درگیر کردن ارتش به یک جنگ فرسایشی در مناطق قدیمی حلب است. 
خبر دیگر اینکه اختلافات بین گروه های تروریستی بالا گرفته و تدارکات و اسلحه و مهماتشان به علت محاصره مواضع آنان کاهش یافته است.
موفقیت ارتش سوریه در بازپس گیری منطقه هنانو در شمال شرق شهر حلب باعث تضعیف شدید گروه های تروریستی شده و بازپس گیری منطقه الصاخور نیز موجب شد که ارتش دیگر مناطق شمال شرقی شهر را به محاصرۀ کامل خود دراورد و فشار را به این گروه ها بیشتر کند.

214-9

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها