یدیعوت: بشار اسد در آستانه بزرگ‌ترین پیروزی است

یدیعوت: بشار اسد در آستانه بزرگ‌ترین پیروزی است
چهارشنبه 17 آذر 1395 - 18:29

یک روزنامه صهیونیستی ضمن اعتراف به پیروزی های بزرگ بشار اسد و نیروهای سوریه علیه تروریست ها، از نزدیکی زمان آزادی کامل شهر حلب خبر داد.

العالمسوریه
روزنامه صهیونیستی "یدیعوت آحارنوت" با اشاره به این که از آغاز بحران سوریه تاکنون، موقعیت بشار اسد و نیروهای سوریه هیچ‌وقت به این خوبی نبوده است، نوشت: "نیروهای سوری به تازگی دستاوردهای بزرگی علیه تروریست‌ها محقق کرده اند و اینک به سوی آزادی کامل شهر حلب پیش می روند؛ نیروهای سوریه اینک 80 درصد شرق حلب را در کنترل خود گرفته اند".
این روزنامه در گزارشی که سایت "وطن یغرد خارج السرب" آن را به عربی ترجمه کرد نوشت: "ارتش سوریه در نبرد علیه تروریست ها، به مهم‌ترین پیروزی که همان آزادسازی حلب است، نزدیک می شود؛ زیرا به تازگی توانسته است مناطق متعدد و مهمی را در شرق این شهر آزاد کند و در صورت موفقیت ارتش به سیطره بر شهر حلب، بزرگ‌ترین پیروزی خود را در نبرد با تروریست‌ها محقق خواهد کرد".

یدیعوت خاطرنشان کرد که به اذعان بسیاری از رسانه ها، اوضاع شهر حلب به نفع نیروهای ارتش سوریه و متحدانش است وبه گفته روس‌ها نیروهای ارتش سوریه تاکنون 45 محله در حلب را از دست تروریست‌ها آزاد کرده و به گفته حزب الله، نیروهای سوری کنترل حدود 80 درصد از خاک حلب را به دست گرفته اند.

این روزنامه صهیونیستی با اشاره به راهبردی بودن موقعیت شهر حلب، تاکید کرد که مناطق تحت اشغال تروریست ها در سوریه، در چند هفته اخیر به شدت کاهش یافته است.

213

پربیننده ترین خبرها