ویدئو:شلیک پلیس امریکا به دانش آموز چاقو به دست!

شنبه 20 آذر 1395 - 23:04

به تازگی ویدئویی در اینترنت منتشر شده است که در آن پلیس شهر رينو در ایالت نوادای امریکا به یک دانش آموز دبیرستانی 14 ساله شلیک می کند.

العالم ـ آمریکا

در این ویدیو دانش آموز مزبور به نام لوگان کلارک ضمن تهدید سایر دانش آموزان در حیاط مدرسه با سلاح سرد، در مقابل دستورات پلیس مقاومت می کند.
در نهایت یک افسر پلیس که مسئول تأمین امنیت مدرسه است به طرف دانش آموز مزبور شلیک می کند تا به تهدید وی پایان دهد. در نتیجه این دانش آموز زخمی شده و بر روی زمین می افتد. پس از آن نیروهای امدادی وی را در وضعیت وخیمی به بیمارستان منتقل می کنند.
پدر این دانش آموز در پیامی بر روی صفحه فیسبوک نوشت: علت این حمله ترساندن پسرم بوده است. همه احمق هایی که فکر می کنند پسرم اشتباه کرده است بدانند که وی تحت فشار قرار گرفته است و او از جمله آدمهایی نیست که هرگز حقش را فراموش کند.
وی همچنین نوشته است: فرزندش برای دفاع از خود دست به چاقو برده است. مدیریت مدرسه نیز می داند که در دفاع از وی ناکام بوده است.
از سوی دیگر، جیسون سوتو فرمانده پلیس شهر ریو در این باره گفت: این نوجوان، مسلح به سلاح سرد بود و همکلاسی هایش را در حیاط مدرسه تهدید کرد. همچنین نسبت به دستورات افسر پلیس برای انداختن چاقو نافرمانی کرد. در نتیجه پلیس به وی شلیک کرد و پس از پایان یافتن این تهدید، افسر مزبور تا زمان رسیدن آمبولانس کمک های لازم را به دانش آموز مجروح ارائه کرد.

216-211-9

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها