نگرانی انگیس از پنهان شدن داعشی ها در میان پناهجویان

نگرانی انگیس از پنهان شدن داعشی ها در میان پناهجویان
جمعه 26 آذر 1395 - 14:15

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح انگلیس اعلام کرد : ما نگران پنهان شدن داعشی ها در میان پناهجویان هستیم.

العالم اروپا

استیوئرت پیچ امروز جمعه اعلام کرد : داعشی ها کارت های شناسائی خود را امحاء می کنند و در میان پناهجویان به کشورهای مختلف می روند و هیچ فرقی از لحاظ ظاهری با آنها ندارند.

پیچ در انستیتوی پادشاهی مطالعات راهبردی، امنیت و دفاع از گسترش فعالیت اینترنتی داعش خبر داد و گفت: دولت انگلیس باید در باره اطمینان از هویت واقعی پناهجویان بازنگری کند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح انگلیس اعلام کرد : توانائی داعش برای  ترویج افکار خود در جهان از طریق اینترنت و شبکه های اجتماعی نگران کننده است.

پیچ افزود: همانگونه که اندرو پارکر رئیس سرویس امنیتی ام آی 5 گفته اند ، ما با گروهی از تروریست های جنگ آزموده مواجه هستیم ولی این تروریست ها مناطق تحت کنترل خود را یکی پس از دیگری از دست می دهند و اعضای خارجی آنها کشته یا پراکنده می شوند.

تروریست ها با این حال در میان پناهجویان با ظاهری عادی پنهان می شوند. باید از هویت پناهجویان کاملاً مطمئن بشویم زیرا کسانی در میان پناهجویان پنهان شده اند که کارت های شناسائی خود را نابود کرده اند.

این در حالیست که نظامیان انگلیسی برای آموزش دادن به مخالفان مسلح نظام سوریه که انگلیس آنها را میانه رو می خواند، وارد خاورمیانه شده اند تا عملیات جدیدی را به سوی رقه برای بیرون راندن داعش از این شهر اجراء کنند.

مایکل فالون وزیر دفاع انگلیس گفته بود که نظامیان انگلیسی به مخالفان سوری میانه رو تاکتیک های جنگ زمینی ، توانمندی های درمانی و نحوۀ خنثی کردن مواد منفجره را آموزش خواهند داد. 

استیوئرت پیچ

 214-9

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها