بازداشت هکر البرزی که 2 هزار سایت را هک کرد!

بازداشت هکر البرزی که 2 هزار سایت را هک کرد!
چهارشنبه 1 دی 1395 - 13:11

رئیس پلیس البرز گفت که هکر نوجوان 17 ساله ای که بیش از 2 هزار سایت ایرانی و خارجی را هک کرده بود، در این استان بازداشت شد.

العالم- ایران

سردار بخشعلی کامرانی صالح روز چهارشنبه گفت: درپی رصد و پایش فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس فتا، با اقدامات اطلاعاتی و فنی رد پای هکری که اقدام به هک سایت های ایرانی وخارجی کرده بود، در کرج شناسایی و نامبرده دستگیرشد.
وی اضافه کرد: این هکر تعدادزیادی از سایت های متفرقه  و برخی سایت های مراکز مهم را هک کرده و با هدف خودنمایی و مطرح کردن خود به عنوان یک هکر بزرگ به این سایتها ورود کرده بود.
فرمانده انتظامی البرز با بیان اینکه هکرها به راحتی ازطریق هک کردن گوش های تلفن همراه می توانند به تمام اطلاعات شخصی افراد دسترسی پیدا کنند، خاطرنشان کرد: بیشتر حملات مخرب دربخش فضای مجازی مربوط افرادی است که تمایل زیادی به استفاده به GPRS دارند وجود دارد که می طلبد هوشیاری لازم دراین زمینه صورت گیرد.
وی افزود: گوشی تلفن همراه و رایانه های شخصی از یک سو و ارائه سرویس های متنوع در بستر شبکه های محلی و جهانی ازسوی دیگر باعث شده که این روزها هکرها روزهای خوشی را سپری کنند که کاربران نباید زمینه را سواستفاده این افراد آماده کنند .

ایرنا

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها