مشاور ترامپ: امیدوارم اوباما از جنون گاوی بمیرد!

مشاور ترامپ: امیدوارم اوباما از جنون گاوی بمیرد!
شنبه 4 دی 1395 - 11:31

یکی از نزدیکان ترامپ اظهار امیدواری کرد باراک اوباما در سال 2017 بر اثر ابتلا به «جنون گاوی» جان خود را از دست دهد!

العالم - آمریکا

روزنامه واشینگتن‌پست نوشت: «کارل پالادینو» -- یک نامزد اسبق حزب جمهوری‌خواه برای سمت فرماندار نیویورک و مشاور دونالد ترامپ – مرگ باراک اوباما و بازگشت همسرش، میشل اوباما به آفریقا را در لیست اتفاقات جالب از نظر خودش در سال 2017 قرار داد.
وی این اظهارات را در مصاحبه با نشریه «آرت‌وویس» مطرح کرد. وقتی از وی پرسیده شد دوست دارد در سال 2017 چه اتفاقی رخ دهد، وی پاسخ داد: «امیدوارم اوباما به جنون گاوی مبتلا شود و پس از رابطه با "هرفورد» (نوعی گاو) جان خود را از دست دهد.» وقتی از وی پرسیده شد دوست دارد چه کسی در سال 2017 به جای دیگری برود، مشاور ترامپ پاسخ داد دوست دارد همسر اوباما به «مَرد» تبدیل و در زیمبابوه رها شود.
پالادینو در گفتگو با واشینگتن‌پست مدعی شد اظهاراتش نژادپرستانه نبوده است. وی مدعی شد: «این ماجرا به نژادپرستی ارتباطی ندارد. ... این درباره 2 فرد مترقی ناسپاس چپ‌گراست که از کشورشان به شدت متنفر بوده اند و زیرساخت‌های آن را در 8 سال، به شدت ویران کرده اند.»
وی در تماسی تلفنی این اظهارات را تأیید و اعلام کرد هم‌اکنون در تیم انتقالی ترامپ مشغول به‌کار است. وی گفت: «فکر نمی‌کنم برای ترامپ اهمیتی داشته باشد من باید چه بگویم. او من را می‌شناسد. پیشتر با او کار کردم و حالا هم با او کار می‌کنم. و دیگر هیچ. من هر آنچه دوست داشته باشم، می‌گویم.»
کارل پالادینو به‌کرات از اوباما به‌شدت انتقاد کرده است. وی حتی به‌اشتباه، اوباما را مسلمان معرفی کرده است. او 19 روز پیش هم در برج ترامپ دیده شد و خود را «دوست ترامپ» خواند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها