عکس؛ چرا قاتل کودکان یمنی کشف حجاب کرد؟

عکس؛ چرا قاتل کودکان یمنی کشف حجاب کرد؟
شنبه 4 دی 1395 - 16:32

ولیعهد عربستان در دیدار با شماری از نویسندگان و روزنامه‌نگاران عربستانی، بر خلاف عرف اعراب، بدون سربند (چفیه) و عقال ظاهر شد.

العالم - عربستان

مقامات کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس که همچنان به پوشیدن لباس و سربند عربی مقید هستند، تاکنون تنها در برخی سفرهای خارجی به اروپا و آمریکا بدون لباس عربی  و با کت و شلوار یا حتی لباس ورزشی ظاهر می شدند؛ و این از معدود دفعاتی است که یک مقام عربی در کشور خود و در برابر دوربین ها بدون لباس "رسمی" عربی و بدون سربند ظاهر می شود.

محمد بن سلمان در این تصاویر، اصرار زیادی هم بر "لبخند زدن" دارد. برخی کاربران اینترنت، این کار بن سلمان را راهی برای "نفوذ به دلها" و کسب محبوبیت و نشان دادن صمیمیت خود با دیدار کنندگان توصیف کردند، به ویژه آن که ولیعهد عربستان برای کسب اعتبار در نزد اصحاب رسانه، تلاش زیادی را آغاز کرده است.

چندی پیش، کنت روت، مدیر اجرایی دیده بان حقوق بشر در صفحه توییتر خود نوشت که بن سلمان به هر روزنامه نگار خارجی که در مقاله های خود به ستایش، حمایت و تعریف و تمجید از او بپردازد ، 100 هزار دلار پرداخت می کند.

پیش از آن نیز فعال توئیتری معروف عربستان که خبرها و اسرار پشت‎پرده خاندان حاکم آن کشور را از طریق شبکه‌های اجتماعی منتشر می‎کند، در افشاگری تازه ای گفته بود که محمد بن سلمان جانشین ولیعهد و وزیر دفاع عربستان سعودی هزینه های زیادی را برای موجه نشان دادن چهره خود خرج می کند.

.

بن سلمان در دیدار با موسس فیسبوک در آمریکا

 

پربیننده ترین خبرها